Wintercollectie: BR 2014/2015 Mensen

BR Winter collectie 2014

Zoals elk jaar komen verschillende merken zo aan het einde van de zomer weer met de wintercollectie, iets waar ik altijd ontzettend naar uitkijk! Vandaag schrijf ik over de collectie van BR, aangezien ik over die van vorig jaar erg te spreken was ben ik ook erg benieuwd over de collectie van dit jaar. En die valt niet tegen!

Zoals elk jaar komt BR uit met een aantal verschillende kleuren, tot mijn verbazing komen de kleuren van dit jaar vrij veel overeen met de kleuren van vorige jaar. Ik zie paars, donkerblauw , donker roze en bruin weer opnieuw terug komen, geen probleem want het zijn mooie kleuren voor in de winter!

BR1

Laten we beginnen met de BR Dames kleding dit zijn de kleuren die ze gebruiken:

kleuren BR

Ze brengen 4 verschillende modellen waterdichte jassen uit, twee heuplang modellen, een bomber jack, en een nog langer model. En daar was ik erg benieuwd naar. De jas komt tot ongeveer 20 centimeter boven je knieën uit en ziet er lekker warm en comfortabel uit. De jas is alleen in het zwart verkrijgbaar en kost rond de €159,95 ondanks de prijs ben ik erg benieuwd naar de jas. Na wat zoeken lees ik dat de jas 100% nylon is en dat hij een 160 grams vulling heeft, lekker warm dus. Ik ben erg benieuwd of de jas, gezien zijn lengte, ook geschikt is om mee te rijden?

Verder komen er ook nog 5 verschillende modellen van vesten uit in verschillende kleuren, 2 zogenaamde damespulli’s (meer een soort col T-shirts ), 4 verschillende paardrijbroeken is verschillende kleuren, sokken in de 4 verschillende kleuren en een paar bijpassende handschoenen.

kleuren heren BR

Voor de heren is er qua kleur iets minder keuze.

Er zijn voor de mannen, 2 modellen jassen, twee modellen vesten (waarvan eentje alleen in het paars), een polo met lange mouwen ook alleen in het paars en donkerroze, 3 paar broeken en twee paar handschoenen… Tja toen ik de kleuren hoorde, kon ik het bijna niet geloven er scheen ontzettend veel donkerroze (wijnrood) en paars  (insignia bleu) te zijn, maar trek niet te snel conclusies!                                 Alles zag er in de catalogus echt knal paars en roze uit maar in het echt:

Ondanks dat dit vest er paars uitzag in de catalogus kan ik niks anders zeggen dan dat ik jaloers ben dat de mannen zo’n mooie kleur blauw in de collectie hebben zitten!

kleuren kids

Dan komen we nu bij de kinderkleding! Nou ja, kinderen? Laten we het maar houden op meisjes kleren. Deze kleren zijn wel écht roze en paars! Maar wat een leuke kleren, ik werd helemaal vrolijk van deze foto’s:

BR 4BR 5

Wat een heerlijke foto’s!  Voor de kinderen is er keuze uit 1 jas, 1 bodywarmer, 1 vest, 1 pullover, 1 zogenaamde kinderpulli (Ik blijf maar lachen om het woord!), 3 broeken en een paar sokken en handschoenen in verschillende kleuren. Over deze collectie valt alleen te zeggen dat hij boven gemiddeld schattig is! :’)

Omdat het artikel anders erg lang zou worden heb ik besloten het in 2 delen op te delen, de mensen en de paarden binnenkort komt dus deel 2 online. Geïnteresseerd in een van de producten? Kijk voor voorbeelden in de BR brochure:

http://br.nl/project/img/info/braw14nl.pdf

Op zoek naar een winkel in de buurt?

http://br.nl/page/shoplocator.php?id=280358

Liefs Izabelle & Denise

Een gedachte over “Wintercollectie: BR 2014/2015 Mensen

  1. Wat leuk om zo mee te kijken in een artikel, ik wou eigenlijk iets kopen voor mijn man uit de collectie. Maar aan de hand van de folder niet gedaan i.v.m. de kleur, dankzij jouw artikel gaat het hem toch worden! 🙂

    Like

Geef een reactie

