BR Winter collectie 2014 Paarden

Yes! Hier is deel 2 van de BR wintercollectie 2014/2015! En zoals al eerder gezegd gaat dit gedeelte over de paarden collecties, er zijn 3 collecties uitgekomen BR Passion, BR Jos Lansink en mijn favorieten BR4-Ever Horses.

Laten we beginnen met de BR Jos Lansink Horsewear, oftewel de BR JS collectie.

Dit zijn de kleuren die worden gebruikt zwart en grijs, twee mooie basic kleuren die bij elk paard en/of ruiter past.

De collectie heeft 11(!) verschillende dekens die allemaal van maat 165 tot 215 gaan en de uitrijdekens van 135 tot 155, de dekens zijn of zwart of grijs, worden ze niet gemakkelijk vies!

Verder zijn er ook nog halster (zwart en grijs, pony, cob en full) met bijpassende halstertouwen, transport beschermers (grijs, cob en full) een spring dekje een dressuur dekje en een veelzijdigheid dekje (grijs en zwart,  full) pees en kogel beschermers (zwart, full) springschoenen (grijs, full en pony) bandages (zwart, 3m) en als laatste een zadelhoes, een captas, een laarzentas en een poetstas allemaal in het grijs.

Ik ben werkelijk waar verliefd in de collectie! Ik vind het heel mooi hoe ze 2 basis kleuren hebben gebruikt en di gecombineerd met hele mooi details die het geheel perfect maken voor elk paard en zijn ruiter.

 De volgende collectie is de BR Passion Horsewear Brilliance.

Deze mooie collectie is opgedeeld in 2 delen in de catalogus. Ze gebruiken in totaal 3 kleuren in de collectie: zwart, kersen roze en Mazarine Bleu. Jep, dat blauw waarvan ik dacht dat het paars was, hahaha.

De collectie kent maar liefst 18 verschillende dekens, regendekens, staldekens, uitrijdekens, gevoerde dekens, hele hals, halve hals, geen hals en ga zo maar door, gegarandeerd dat je een deken naar wens vind in de collectie! Op een zweet, en uitrijdeken na zijn alle dekens in het zwart of blauw, het leuke aan de blauwe dekens zijn dat ze een hele mooie moderne metallic glans hebben. Alle dekens lopen van 165 tot 125.

De voordelen van de BR dekens zijn dat ze allemaal heel compleet zijn uitgerust. Voor de stevigheid zijn de rugnaden gestikt en getapete en voor de pasvorm en het feit dat ze zo goed blijven zitten hebben de dekens verstelbare kruissingels, verstelbare dubbele borstsluiting met de slimme quick release clips en klittenband, verstelbare elastische en afneembare (!) bilkoorden met loopsplitten en een V-model staartflap, bovendien hebben (bijna) alle dekens ook nog 3 D-ringen en klittenband aan de buitenkant van de deken zitten voor de bevestiging van een halsdeel, en deze verkoopt BR er ook 4 verschillende van, en een met wol! Dat klinkt heerlijk zacht, wat zou ik die dolgraag hebben voor mijn pony!

In de collectie zitten ook nog een set van 4 transportbeschermers in de kleuren blauw en zwart, een 4-kleurig halster in het kersenroze en blauw met bijpassend halstertouw (musketon of paniekhaak) , een 4-kleurig poetshalster dat heerlijk zacht is achter de oren en op de neus, met een afneembaar kingedeelte en kopstuk, 4 verschillende dekjes in zowel dressuur en veelzijdigheid verkrijgbaar in de verschillende kleuren van de collectie, pees en kogel beschermers, bandages, springschoenen en de BR Pro Max Boots in de kleuren van de collectie en ook deze collectie heeft een captassen, laarzentassen, poetstassen en een zadel cover om alles compleet te maken, hoe cute is dat!

Maar toen ik dit zag!

Ik brak half… Is dit niet het schattigste dat je ooit hebt gezien? Wat een leuk idee om je hondje met een bijpassend dekentje (alle 3 de kleuren) een tuigje met riem en een slaapkussen te laten matchen bij je paard en jou!

Zie je het al voor je je loopt in een prachtige outfit die perfect matcht bij je paard door stal komt er ook nog een hond aanlopen met precies dezelfde deken als je paard, dat is echt een soort droombeeld van mij op het moment. :’)

BR8

En dan is het tijd voor mijn favorieten collectie van BR elk jaar:

 De BR 4-ever Horses collectie!

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een wat kleine pony op stal staan, en ik moet elk jaar maar toekijken hoe alle merken uitkomen met de meest prachtige collecties maar niks in de maat van mijn knollie. Maar BR komt elk jaar weer uit met deze collectie waarin ze een heleboel leuke spullen uitbrengen voor kleinere pony’s, perfect dus!

Zoals jullie al kunnen zien is deze collectie in het paars (met enkele producten ook in het roze en blauw) en dan is nog beter want dat is ook nog maar favorieten kleur!

De collectie heeft 7 verschillende dekens. Een waterdichte ongevoerde regendeken, een 150 gram gevoerde turnout deken, een 340 gram gevoerde turnout deken, een 340 gram gevoerde combo regendeken met een afneembaar halsdeel van 150 gram, een 300 gram staldeken die heel schattig nog 150 gram in de startflap had zitten, een 340 gram fleece zweetdeken en als laatste een 380 gram fleece uitrij deken! Genoeg keuze, dat is duidelijk. All dekens gaan van maat 94 tot 175 en de uitrijdeken van maat 105 tot 135.

Daarnaast heeft de collectie ook nog een set van 4 transportbeschermers die zowel in het paars (blueberry) als in het roze (cerise) beschikbaar zijn, 4-kleurige halsters met bijpassende halstertouwen (musketonhaak of paniekhaak), 2 soorten dekjes van elke kleur (paars, roze en blauw) een in dressuur en veelzijdigheid, een paar pees en kogelbeschermers, bandages en ook deze collectie kun je afmaken met een zadelhoes, poetstas, captas en laarzentas!

en dit brengt me aan de einde van de colecties!

Ik ben echt over mijn orenverliefd op de BR 4-ever Horses collectie waar ik maar al te graag een ding van zou willen uittesten voor jullie! Want inmiddels zijn we al ver over de 300 bezoekers heen in zo’n korte tijd!

Geïnteresseerd in een van de producten? Kijk voor voorbeelden in de BR brochure:

http://br.nl/project/img/info/braw14nl.pdf

Op zoek naar een winkel in de buurt?

http://br.nl/page/shoplocator.php?id=280358

Liefs Izabelle & Denise

2 gedachtes over “BR Winter collectie 2014 Paarden

  1. Wat een leuk artikel weer! Ik ben het helemaal met jullie eens dat deze collectie te gek is. Ik had heel eerlijk gezegd nooit echt van br gehoord. Wel eens maar nooit echt naar gekeken ofzo, en nu weet ik heel zeker waar ik mijn deken ga kopen dit jaar!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

