De leukste shetlandersetjes!

Omdat ik weet dat ik ‘vandaag’ overdag geen tijd heb ivm werken en bij een ponykamp helpen, ben ik dan toch maar doorgegaan midden in de nacht 😛
Maarrrr ik heb het er wel voor over!

Omdat er niet veel voor shetlanders te vinden is (en ik zelf ook een shetlander heb) vond ik het wel eens handig om 5 leuke setjes voor jullie te zoeken voor shetlanders.
Zelf weet ik dat dit soms heel erg lastig te vinden is. En het veel zoekwerk kost. Maar!! in dit artikel kun je dus 5 sites en producten voor shetlanders vinden!


Neem nu dit superschattige Horze happy go lucky setje !

t_horze setje blauwl_horze setje paars
http://roekeruitersport.nl

Dit sprak mij vrijwel meteen aan! Vond de kleur zo zacht en schattig dat ik het bijna voor Evy zou gaan kopen!
De kleuren zijn er in blauw en paars. Er zit dan een halster, deken en dekje bij voor maar 60 euro!
Het halster is in maat shetlander maar ook in maat pony.
De dekens gaan van maat 105 tot maat 135!
En het dekje is er alleen in maat pony, maar dat is niet erg! Want de meeste pony dekjes passen ook wel op een shetlander.


Of dit snoezige setje in het roze!!
160-0004
http://www.shetlandershop.nl

Hier zit een sjabrak, bandages, gevulde poetskist en een hoofstel bij voor maar 65 euro! Een superdeal lijkt me zo of niet?
Het hele setje is alleen in de kleur roze te krijgen. En de maten zijn er in shet of mini shet.
Zeg nou zelf, is dat niet superleuk voor in de zomer (of juist in de sneeuw) met een supersnoezig kindje erop? Mij lijkt dat helemaal geweldig! 😀


Of dit samengestelde ‘setje’ van Epplejeck. Ik vind dit sowieso fijnere zadels dan de boomloze zadels, maar dat is wat ik ervan vind 🙂
shetlandzadel-bambino_250x350_14620hoofdstel-epplejeck-shetty_250x350_11102
http://www.ej.nl

Is dat niet het ultieme begin van een wedstrijdsetje voor een klein ruitertje? Die leuke diamantjes op de frontriem! Ben zelf al helemaal weg van bling bling 😀 Was ik nog maar zo klein dat ik op een shetlander kon :’)
Het zadel is er in 2 maten, namelijk 12 inch en 14 inch. Perfect voor een shetlander dus. Wel is hij er alleen in de kleur zwart.
Het hoofdstel is een ander verhaal! Hier kun je ook nog kiezen voor een ‘v’ gevormde frontriem. De maat is er in mini shetlander en in shetlander.


Ik ben ook af en toe op zoek naar beenbescherming, voornamelijk peesjes voor Evy. En wil die dan wel nog een keer gaan aanschaffen.
En dat zag ik bij minihorseshop meteen in het rijtje staan!

be.0006-peesbeschermer_br_2
http://www.minihorseshop.nl

De mini BR peeskappen! voor jajaaa onze shetties 🙂
Ze zijn er in de kleuren zwart, wit en blauw. Persoonlijk zou ik dan voor de blauwe gaan omdat er dan toch wat kleur in zit. Want zwart is ook maar zo zwart :’) En de witte worden weer zo snel vies. Vooral omdat het bij Evy meestal toch wel een modderbad is.
Ze kosten 19,95 dus dat valt nog wel mee..
Het is in ieder geval van goede kwaliteit!
De peesjes zijn er alleen in maat shet.


Deze kwam ik laatst al tegen en was dan ook aan het overwegen om deze misschien te gaan bestellen voor Evy.. Maar omdat Evy nog niet zadelmak is en dus ook nog niet is ingereden.. wou ik hier nog heel even mee wachten. full27784878
Www.de-shetlandhoek.nl

Dit is het FRA bitloos hoofdstel pardoes.
Hier zit wel een best duur prijsje aan vast namelijk 74,95. Maar dit is dan wel van goede kwaliteit!
Het hoofdstel kun je in de kleuren zwart en bruin krijgen.
Hij geeft op 3 plekken druk namelijk op de wangen, neus en heeft directe teugelvoering. Ook is hij alleen voor maat shetlander te krijgen.

Het was heel even zoekwerk maar dan heb je ook wat! hahahaha.. Een vroeg artikel dus optijd is ie zeker!
Ik hoop dat jullie er wat aan hadden 🙂

Liefs,
Denise & Izabelle

Geef een reactie

