Huispakken voor paarden

Ik was dus net Roy Donders aan het kijken op televisie.. En dacht, huispakken? Hebben ze eigenlijk geen huispakken voor paarden?

Dus ik meteen het internet op gegaan en ja hoor! Die zijn er 😀

huispak


Ikzelf ben niet echt een fan van paarden die helemaal bepakt zijn,
maar het idee sprak me wel heel erg aan! En zeg nou zelf.. het ziet er
nog geinig uit ook nog 😛

spikkelpaard

Altijd al een appaloosa willen hebben? Met dit huispak voor paarden
heb je je al altijd gewilde appaloosa! Wie wil dat nu niet?
Staat hartstikke grappig 😀
paard
Dit vind ik echt een te uber schattige huispak! Nog een klein (noujaa.. klein?) schattig bedje erbij en het is helemaal perfect! Je paard voelt zich als herboren!
(let alleen op bij dit huispak, als je paard zich TE herboren voelt dan voelt hij zich vast ook heel herboren tijdens het rijden :’) )

0495986a97_1384804036_image__list-noup

En dit.. tja daar weet ik zelf ook maar weinig op te zeggen.
Ik denk dan ook niet dat het te koop is in winkels.. maarja
je zou het natuurlijk altijd zelf kunnen proberen te maken! 😛
Voor bijvoorbeeld een lekker boers paard.

zwempak

Dit vond ik zelf wel erg appart.. Het leek meer op een duikpak XD
Natuurlijk is het (zover ik weet) een eczeem deken.. Maar toch lijkt het meer
op een duikpak 😛

ster
En de allerlaatste voor dit artikel! Hier zitten allemaal sterretjes op
Super cuteeee! Je zou zo’n paard maar door de wei zien galoperen. Ik denk dat de mensen zich rot schrikken :O
hahahhaa

Sorry dat er niet heel veel huispakken op staan. Maar heel veel was er niet over te vinden. Maar omdat ik dit toch een leuk onderwerp vond heb ik er toch maar over geschreven :’D
Ik hoop dat jullie het dan ook weer een leuk artikel vonden!

Liefs,

Denise & Izabelle

Geef een reactie

