Update: EquinOnline 2.0

* BLAAST LEVEN DOOR DE SITE *

Bij deze kom ik me weer helemaal bemoeien met de site!  Zoals door vele van jullie we gemerkt is, ben ik enige tijd afwezig geweest op de site en heb ik geen artikelen geplaatst, maar met dank aan Denise is de site toch nog mooi staande gebleven! Heel er g bedankt daarvoor!

Ook zal jullie wel opgevallen zijn dat de site er een beetje anders uitziet, maar niet alleen ziet de site er anders uit ook achter de schermen is er een boel verandert! We hebben ook voor jullie een aantal leuke verassingen in petto, ben je benieuwd? Lees verder!

 Ten eerste mijn afwezigheid…

In het verslag van ons kamp heeft Denise de details bewust eruit gelaten, maar ik heb de laatste dag heb ik dus niet meegedaan omdat ik me niet goed voelde, de dag daarvoor was ik 2 keer flauw gevallen (te paard in het midden van de nacht :’)  ) en al enkele maanden merkte ik aan veel dingen dat niet alles helemaal goed zat. De dag daarna naar de huisarts gegaan en die heeft ons met spoed doorgewezen naar het ziekenhuis, daar ben ik opgenomen en ben ik iets minder dan een week gebleven met de diagnose van diabetes type 1 (oorzaak is onbekend, type 2 wordt veroorzaakt door ouderdom of overgewicht.)

Een hele uitleg is niet nodig denk ik, maar diabetes is een ongeneselijke ziekte waarmee je met veel dingen rekening moet houden, vervelend is het zeker ik ben ontzettend snel moe en heb de concentratie van een theelepel, maar het went langzamer hand wel.

Dan natuurlijk de site!

Deze lay-out is natuurlijk wel tijdelijk, ik heb er hard aan gewerkt maar ik vond hem wel geinig. :’)

Na de feest dagen, komt er weer een nieuwe lay-out en deze zal (mocht hij goed bevallen) permanent blijven. Ook is er (eindelijk) een duidelijke regeling voor de artikelen:

Maandag:  8 uur s’morgens een artikel van Izabelle

Dinsdag: 8 uur s’morgens een artikel van Izabellle

Woensdag: 8 uur s’morgens een artikel van Izabelle

Donderdag: Een niet perse paard gerelateerd artikel door Denise of Izabelle

Vrijdag: 8 uur ’s morgens een artikel van Denise

Zaterdag: 8 uur ’s morgens een artikel van Denise

Zondag 8 uur ’s morgens een artikel van Denise

Behalve dat zal de site ook 3 keer sneller zijn, en zullen eventuele gifs niet meer vast lopen. De foto’s zullen op maximum formaat kunnen worden vergoot, beacuse we know you love pictures!

Elegansa!

We hopen dat de site vóór 2015 online staat. In de tussen tijd kun je ons blijven volgen op onze Facebook pagina. We hebben inmiddels 160 likes, en dat is best een raar gevoel! Bij 200 likes zullen wij een touwhalster verloten:

En de Kerst Vakantie!

Het enige waar ik op het moment naar verlang :’) tijdens de kerst vakantie, zal ik samen met mijn zus op vakantie zijn in Parijs! Ik zal gedurende mijn vakantie een soort dagboek bijhouden die als extra artikelen (dus 2 artikelen per dag) online zal komen.

Zo dit waren de updates voor zo ver. We zullen proberen regelmatig (als extra artikel?) een update online te laten komen.

Liefs, Izabelle en Denise

2 gedachtes over “Update: EquinOnline 2.0

  1. hoi, jullie zouden eigenlijk meer op producten en doe het zelf dingen richten, dat is namelijk veel leuker dan lezen wat jullie gedaan of gaan doen snap je?
    ik hoop dat jullie mijn reactie serieus nemen haha
    gr lara

    Like

    1. Hallo lara, we zullen een keer een poll neerzetten zodat we de voorkeuren van de lezers kunnen zien. Deze update was belangrijk, omdat er nogal wat onduidelijkheid was waarom enkele artikelen wegbleven. Helaas kunnen we niet alleenmaar over artikelen en diy dingen schrijven omdat dit alleen leuk is voor een bepaalde leeftijdsgroep en we de artikelen graag gevarieerd houden. Maar als er meer mensen zijn die dat graag willen zullen we er zeker wat aan doen!
      Liefs, Izabelle & Denise

      Like

Geef een reactie

