Review: Equistar anti-klit & glansspray

klitklit

Sinds kort heb ik een fles Equistar gekocht.
Dus ook meteen fijn om een review erover te schrijven!
Zelf had ik al eens anti-klit spray zelf gemaakt, maar wou
toch nog even kijken of er verschil zat in de zelfgemaakte
en de ‘fabriek’ anti-klitspray.


Wat me al meteen opvalt is dat er geen spuitdop op zit maar een gewone dop.
Wel kun je de spuitdop er gratis bij meenemen. Maar als ze op zijn heb je er dus geen..
De fles is best groot en er zit veel in! Goed voor je geld dus!
Ik geloof dat de fles rond de 12 euro heeft gekost, zit best een prijsje aan
maar voor wat erin zit, valt het dan nog wel allemaal mee.
equistar
De fles is voor ongeveer 750 ml gevuld.
Er zit een goede gebruiksaanwijzing bij.

Test!

Maaaar! Nu moet de anti-klit spray natuurlijk ook nog getest worden!
Allereerst een foto van Evy zonder Equistar.

10904286_672519796193898_254288895_n

Evy heeft van haarzelf al een glanzende en zachte vacht en manen..
Dus kijken of het nog zachter en glanzender kan worden!

10893676_672519812860563_544093259_n

Nadat ik het erop gespoten heb, vind ik het er wel een beetje nat uitzien.
Maargoed, op de verpakking staat dan ook dat je ongeveer 5 minuutjes moet
wachten totdat het opgedroogd is.
Dat doe ik dus ook.. 5 minuten laten, en ja! het is opgedroogd!
Ik heb de manen nog even doorgekamt en ze zijn helemaal anti-klit!
Ook voelen ze ontzettend zacht aan! (Zo zacht dat Izabelle niet kon stoppen met eraan voelen 😛 )
10913030_672519826193895_593118625_n

En dit is dan het eindresultaat!
Ook is de anti-klit geur en kleurloos. Dus paarden zullen er niet snel
allergisch voor zijn.
Ik moet zeggen, hij werk wel echt veel beter dan mijn eigen gemaakte anti-klit
spray!

Je kunt equistar halen bij onder andere:

– Boerenbond/Welkoop
– paardendrogist.nl
– Agradi.nl
– Divoza.nl

Zoals op het etiket beschreven staat zouden de manen ongeveer een
week zacht aan moeten voelen en moeten glanzen, volgende week zal
er dus nog een klein vervolg komen op dit artikel (dit zet ik dan onderaan het artikel van volgende week).

Maar het is zeker de moeite waard om een fles te kopen, je kunt er lang mee doen dus het is ook nog eens voordelig!

Liefs,

Denise & Izabelle

Een gedachte over “Review: Equistar anti-klit & glansspray

Geef een reactie

