★ Video: DIY Hoefvet! ★

Oeeeefff wat spannend vond ik het om de audio op te nemen, ik heb mezelf volgens mij wel 100x versproken! :’) Ik hoop dat jullie het toch leuk vinden.

Liefs Izabelle & Denise

Geplaatst in DIY

4 gedachtes over “★ Video: DIY Hoefvet! ★

  1. hoi, leuk filmpje, ik heb een paar vragen 😉
    1 waar heb je die cocosvet gekocht?
    2 hoelang is het houdbaar?
    3 werkt het ook goed en wat heeft het aps functie??
    Gr lara

    Like

    1. Hoi Lara,
      Coco’s vet kun je kopen bij een toko, of in de afro winkel in Rotterdam. Waar kom je ongeveer vandaan dan kan ik je de dichtstbijzijnde winkel aanwijzen.
      Ik heb hem ongeveer een maand of 3/4 gehad en daarna begon de textuur een beetje te veranderen, dus heb ik hem weggegooid ook al zag hij er nog goed uit. Daarom raad ik ook aan om wat vaker kleinere hoeveel heden te maken.
      Hij heeft geen ‘aps’ functie, maar verhoogd bij regelmatig aanbrengen de ph waarde, en de hardheid van de hoef.

      Like

Geef een reactie

