★ Review: HV Polo UGG’s ★

“Och gut, heb je die dingen nu al weer aan?” Tjaaa… Wat moet ik zeggen ik leef tegenwoordig bijna in mijn UGG’s van HV Polo.

In 2010 kwam HV Polo met deze geweldige ‘winter boots’ al vind ik ze meer op UGG’s lijken. Toen als 10 jarig meisje stond ik al weg te kwijlen bij de gave laarzen. Helaas werden ze toen verkocht voor bijna €100,- en die had ik op die leeftijd nou niet echt bepaald in mijn broekzak zitten (nu meest al ook niet :’) ). Elk jaar rond de winter periode kwamen UGG’s weer hoog op mijn verlanglijstje te staan en ook deze. Nou kwam ik ze dit jaar bij de HV Polo stand van Horse Event tegen en ik wist het meteen; deze móést ik hebben! Kijk verder wat ik er van vind.

Tjaaa, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het ook een lastige vraag vind. Want wanneer draag ik ze nou niet? :’)

Ik heb ook een paar UGG’s van Australia (donkerblauwe mini bailey bow) en die draag ik een stuk minder, waar dat aan ligt is waarschijnlijk de zachtheid van deze schatjes:

DSCN7795

Waar de binnenkant nou van gemaakt is weet ik nog steeds niet helemaal, door de verkoopster werd alpaca vacht gezegd dus ik ga daar maar vanuit. Ik heb me wel goed laten informeren dat het geschoren vacht is, dus dat er geen dier is overleden voor mijn warme voetjes. De binnenkant is bovengemiddeld zacht, het is echt niet te geloven het voelt alsof je op een soort wolken loopt.

De buitenkant is van suède gemaakt, die van mij zijn bruin (Ik wilde de bruine zo graag dat ik hem 2 maten groter moest nemen want ze waren er niet meer in mijn maat :’) ) maar er zijn ook een heleboel andere kleuren.Zo heb ik grijs, zwart, cognac, blauw en roze ook al voorbij zien komen. Maar ook hele gave varianten.

De schoenen hebben heel mooi het HV Polo logo groot op de voorkant, en op de achterkant heel schattig 2 fel gekleurde polo stokjes.

De laarzen hebben een vrij dikke zool, maar hij is toch verrassend soepel. Daarbij zijn de zijkanten en de hak van de schoen zo verstevigd dat je na een tijdje langs de zool gaat lopen. De schoenen zijn wel vrij hoog, ze zijn iets korter als UGG’s Australia’s Classic Tall. Ze zakken rond de enkel naar een tijdje dus ook een beetje uit. Ik vind het een beetje bij de vorm van UGG’s horen naar een tijdje.

Voor mensen die dit lelijk vinden. Spuit de UGG’s lichtelijk vochtig en doe er een spanner in en zet ze een nachtje langs de verwarming wedde dat ze weer mooi recht staan!

Al met al, zijn dit super favorieten van de maand! Aangezien ze dus al uit een collectie zijn van 3/4 jaar geleden zijn ze nog moeilijk te krijgen. Op Events zie je ze vaak terug. Ook heb ik gehoord dat ze elk jaar weer op de tentenkampen verschijnen.

De prijs verschilt van €90,- tot €160.

Ik had ze voor €160,- maaaaarr met een mooie 50% korting dus uiteindelijk nog maar voor €80,- koopjes dus!

Liefs Izabelle en Denise

2 gedachtes over “★ Review: HV Polo UGG’s ★

Geef een reactie

