★ Review: Maybeline Baby Lips ★

Vandaag heb ik voor jullie een anders dan normaal artikel, het is namelijk weer niet paarden Donderdag en dat betekent dat er een niet paarden gerelateerd artikel online kán komen. Nou blijft dit dus wel een paarden blog dus heb ik bedacht dat op het moment dat er een niet paard gerelateerd artikel online komt er later op de dag (vandaag om 12:00) al snog een paard gerelateerd artikel online  komt. Vandaag over de Maybeline Baby Lips want in de winter kan er wel een stick lippen balsem door heen bij mij per dag, en ik geloof dat ik Denise ook al lichtelijk heb aan gestoken.. :’)

De Baby Lips van Maybeline New York zijn een hit in Amerika en het duurde niet erg lang voor ze ook in Nederland uit de schappen vlogen.
In Nederland verkopen ze maar 6 kleuren:
Hydrate, Mint Fresh, Intense Care, Cherry Me, Peach Kiss en Pink Punch.
3 normale lipbalmen en 3 met een kleurtje.

De Kleurloze Baby Lips

Ik begin met het reviewen van de 3 kleurloze Baby Lips, het zijn de geuren Intense Care, Hydrate en Mint Fresh. Ze zouden een iets sterkere geur moeten hebben dan die met kleur… merk ik weinig van, en dan niet op een manier dat ze geen geur hebben maar dat die met de kleur ook best wel een sterk kleurtje hebben.

Intense Care

Intense Care is een van de 3 kleurloze lipbalms. Hij heeft een leuk fel kleurtje (net  als alle andere trouwens) in het geel met een onzichtbare huls waar de tekst met oranje letters opstaat.
Deze lipbalm heeft een lichte vanille achtige geur met een vleugje citroen erdoor heen. De lipbalm is ontzettend zacht en lijkt zelfs lichtelijk gesmolten, wees gerust zelfs met dit warme weer smelten ze niet.
Je lippen worden er ontzettend zacht van en het blijft ook zeker wel een uurtje of 3/4 op je lippen zitten. Al met al ben ik er ontzettend enthousiast over!

  Mint Fresh

Mint Fresh is de 2e van de 3 kleurloze lippenbalsems. Dit is de meest frisse variant van de 3. Ook deze zit in een leuke kleurige verpakking van een soort appeltjes groen met grootte paarse letters, een beetje vloekend maar dat maakt hem ook leuk speels! Qua ingrediënten en textuur lijkt hij vrij veel Intense Care, lekker zacht en romig met een lekker geurtje! Deze keer een soort wilde munt met op de achtergrond een vleugje tandpasta. Hij geeft ook een heel erg licht “branderig” gevoel op je lippen net als wanneer je op een hete kauwgom kauwt. Ook deze blijft vrij lang zitten en is naast de geur eigenlijk precies het zelfde als de andere kleurloze Baby Lips van Maybeline New York.

Hydrate

Hydrate blijkt de populairste kleurloze Baby Lips te zijn. (Denise is er ook verzot op :’) ) Waarom? Geen idee, zoals de 2 andere lekker zacht en romig met een leuke verpakking (Blauw met roze letters) en een lekker geurtje. Ik vind het geurtje van Hydrate wel een geurtje waar je lekker lang bij na kan danken een typisch lipbalm geurtje. Hij heft iets fruitigs met een tintje vanille en heel vaag de originele geur van Nivea er door heen(?) .

De baby lips met kleur

In Nederland zijn er 3 Baby Lips met een kleurtje te koop namelijk: Cherry Me, Pink Punch en Peach Kiss. Ze hebben allemaal een leuk kleurtje dat niet te fel is op je lippen, zie swatches.

Cherry Me

Jaaa! Cherry me is absoluut mijn favoriet! deze mooie lippenbalm heeft een leuk fel rood kleurtje en geeft op je lippen een mooie subtiele rooie gloed. Als je heel dik aanbrengt krijg je toch wel echt een mooie donker roze kleur, maar zoals op de afbeelding gewoon een laagje vind ik hem het mooist.
Ook deze blijft een goeie 3/4 uur zitten en de kleur ook! Hij is net zo zacht als de andere 3 maar voor mijn gevoel net wat minder romig wat na mijn idee helemaal niet gek is. De geur zou iets van kersen moeten zijn maar naar mijn idee neigt het meer naar een frambozen/banaan mix die trouwens heel lekker ruikt maar wat minder sterk als de andere. Toch is dit echt mijn favoriet en heb ik deze wekenlang gewoon standaart opgedaan als mijn every-day lippen kleur!

Pink Punch

Pink Punch is mijn minst favoriet van de gekleurde Baby Lips toch vind ik hem erg leuk. Hij is om op te doen net zo aangenaam als de andere lekker zacht en romig maar hij is net als Cherry Me, net wat ‘harder’ dan de rest. Hij zit ook in een van die leuke kleurige verpakkingen fel roze met grootte gele letters, de kleur van de verpakking heeft de zelfde kleur als de lipstick zelf. Die geeft bij een laagje zoals op de foto te zien is een leuk zacht roze kleurtje, bij dikker aanbrengen wordt hij steeds feller wat er opzicht prima uitziet maar door de ondertoon lijken je tanden er wel wat geler door iets wat er voor kan zorgen dat ik een lipstick amper gebruik.
De geur van deze lippenbalm  heeft een typisch geurtje dat me laat denken aan van die ouwe roze Engelse snoepjes een soort frambozen/aardbeien geurtje erg zoet maar ik vind hem wel lekker.

Peach Kiss

Peach Kiss  is qua opbouw gewoon net zo zacht en romig als de andere. Hij heeft een mooie paarse verpakking met een peachy letters. Bijzonder aan Peach Kiss is dat hij kleine subtiele glittertjes heeft bij het eerste laagje aanbrengen (zoals op de foto) vallen ze niet erg op maar als je wat dikker aanbrengt komen ze wel naar boven. Hij heeft een leuk nude kleurtje en een echte perzik geur. Ik ben fan!

Conclusie

Over het algemeen ben ik gewoon razend enthousiast over deze lipenbalm.
Ze zijn zacht en blijven voor zo’n romige lipenbalm vrij lang zitten.
de verpakkingen zin leuke zomerse kleurtjes en ook de geurtjes en kleuren van de lippenblamen zelf zijn erg fris en zomers!
Ze kosten3,90 en zijn bijna bij elke drogist te koop.
Peach Kiss kost 6,- en heb ik gekocht in Frankrijk maar mocht je in de buurt van de grens van Duitsland wonen kun je hem daar ook kopen! (Hij schijnt ook te koop te zijn bij Etos, nog niet gezien.)

Ik hoop dat jullie het artikel toch een beetje leuk vonden.

Liefs, Izabelle & Denise

2 gedachtes over “★ Review: Maybeline Baby Lips ★

Geef een reactie

