★Mijn dagelijkse fotoshoots met Vivaldi★

Het is schandalig hoe gemakkelijk ik 50 foto’s bij elkaar kreeg waarop Vivaldi (en soms Evy) niet charmant op de foto staan… Voel je niet tegen gehouden, druk vooral op de foto om alles van wat dichterbij te bekijken. Tja, ik kan gewoon niet anders dan bekennen… Het ene moment valt hij in slaap, dan bedreig ik hem als hij niet wakker blijft, dus zet meneer de aanval zelf maar in, vervolgens kan ik niet anders doen dan overleggen, ik doe een voorstel voor een fotoshoot en hij lacht me finaal uit, als ik zeg dat het een merrie magneet shoot is rent meneer vrijwillig mee… Zelf een beetje voor me uit.  Kijk mee na een dagelijkse shoot met Vivaldi

Laten we beginnen met wat actie foto’s dan is hij daarna een beetje rustig. Begin maar vast met rennen Viev!

‘Deze kant?’

Merrie: ‘Tssss, amateuristisch hoor, zo hoort het!’:

-.-                                                                         “Not cool woman, not cool…”

Na het opgeven van de actie foto’s gaan we door met poseren, laten we beginnen met wat leuke tuigjes, vind je deze leuk Viev?

‘God nee, niemand mag me zo zien!’

Is deze meer wat?

”Meeehhh..’

Laat de tuigjes maar, door naar normaal poseren, dat klinkt al als een wonder….

Zo?

Je ziet er uit als of je in slaap valt, kun je wat meer drama toevoegen?

“Ofcourse My Horse!”

Nu zie je eruit alsof je stikt, zoveel drama is onnodig. Kun je er iets tussen in proberen?

”  Slapen en drama, no problemo!”

Ik dacht eigenlijk meer aan lachen…

* Cheeeessee!*

Goed, laten we het simpel houden.

1.    ga staan.

2. kijk in de camera.

3. doe oren naar voren.

” Like this?”
OMG! Jaaaa, een beetje dichterbij, en dan is hij perfect!

“Hier?”
*Wordt hopeloos*

“Grappjuuuuuhhh”  Ik kan er ook leuk opstaan hoor, watch this!

JAAAA, blijf zo staan!

“Wacht er zit iets vies op je lens, ik blaas het er wel af.

GOD DAMN IT! Kun je er nog slechter op staan?

“Geen moeite!”

*Geeft het op!*

“Wacht kom terug, ik kan er ook leuk op staan!”

Ja… goed dat is redelijk, je lijkt alleen een beetje klein..

“Beter?”

Ach, ik heb erger gezien… Je oren lijken alleen een beetje uit verhouding… Maar daar heb ik wel wat voor! *PING*

“Nu ben ik dus het slachtoffer…”

Liever een ander accessoire dus?

“Moet dit beter zijn?”

Trust me, you look fabulous!

Ach gut….. Laten we zeggen dat een kneuzige fotograaf, met een kneuzig model geen top combi is.. :’)

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.

Liefs Izabelle & Denise

2 gedachtes over “★Mijn dagelijkse fotoshoots met Vivaldi★

Geef een reactie

