★ Favorieten Januari 2015 paarden ★

Een paar dagen na het einde van de eerste maand van 2015, hadden ik en Denise al het zelfde idee; favorieten van januari 2015. We laten al onze favorieten producten van afgelopen maand zien. Voornamelijk paard gerelateerd maar ook enkele non paarden producten. Kijk snel verder voor onze aanraders!

Paard:

Als eerste de Anti klit spray van de Decathlon! In de review was ik er niet razend enthousiast over, maar mijn mening is veranderd (handig zo’n terug koppeling!). Ik had het flesje nu toch en om hem maar achter in de kast te laten staan, nee dat vond ik zonde dus maakte ik hem liever op en na een week begon het echt op te vallen! De manen van Vivaldi zijn een heel stuk zachter en raken echt helemaal niet meer in de klit, ook de glans is er goed op vooruit gegaan. Kortom voor eenmalig gebruik niet geweldig maar na een week (of meer) krijg je toch echt een geweldig resultaat voor zo’n goedkoop flesje!

equistar

Ook de Equistar spray van Denise hoort bij de favorieten, we stonden samen in de winkel toen Denise zat te twijfelen of ze hem moest kopen… “Ik zou het doen, Denise!” En al snel liepen we de winkel uit met deze ge-wel-di-ge antiklit/glansspray! Het resultaat is er al naar een keer sprayen en de spray valt over het hele lichaam te gebruiken. Ik heb niet voor niets de vacht van Evy wel 15 minuten staan te aaien :’)

Nog een grootte favoriet van deze maand en ik denk ook van komende winters de Slobber Mash van Havens! Ik heb mijn proef zakjes inmiddels al op en heb een 25 kilo zak gekocht en ook deze vliegt er doorheen. De slobber valt heel snel te maken en op een heleboel manieren gevoerd te worden, Vivaldi vind hem gemengd met wat warm water het lekkerst. Daarbij is de geur ook heerlijk, de kruidige geur verspreid zich door heel de stal en geeft een heerlijk feestdagen gevoel. Het enige nadeel is dat na het voeren en knuffelen van je pony je je trui wel in de was kan gooien.

Ook dit geweldige DIY Showhoofdstel is een favoriet van de maand! Hij was heel makkelijk en leuk om te maken en zeg toch zelf, hij is prachtig of niet!

Ook mijn regendeken van de Epplejeck was een favoriet van de maand. Het plan was om Vivaldi dit jaar nou eindelijk eens te gaan scheren helaas werd ik rond de tijd dat ik dit wou laten doen nou net opgenomen in het ziekenhuis en is het er de rest van de winter ook niet meer echt van gekomen. Om er voor te zorgen dat meneer dan toch niet helemaal de jaarlijkse haarbol met beentjes werd heb ik deze regendeken opgedaan. En het heeft degelijk zijn effect gehad! Ondanks dat hij 0 grams is, heeft de deken toch voor een wat korter vachtje gezorgd bij Vivaldi, thnx  Epplejeck! En wil je hem toevallig kopen, dan moet je nu je slag slaan want hij is in de korting!

Ook mijn Slick ’n Easy Horse Grooming Block is deze maand erg veel gebruikt. Ik kon mijn geliefde Shampoo van de Decathlon natuurlijk niet gebruiken door de kou dus was dit de beste optie om de Sokken van Vivaldi nog min of meer wit te houden, en dat is goed gelukt!

Dit was het paarden gedeelte, het valt me op dat het vooral veel verzorgings producten zijn geweest. We zullen proberen de volgende maand al wat meer tuig en dergelijke uitte proberen.

Liefs, Izabelle & Denise

3 gedachtes over “★ Favorieten Januari 2015 paarden ★

  1. Leuk om te lezen. Zelf ben ik afgestapt van het Slick ‘n Easy Horse Grooming Block nadat ik zag dat het de haren zelf beschadigd (afschuurt) waardoor de glans van de vacht verdwijnt omdat de haren echt kapot gaan. Vooral als je het op het lichaam gebruikt om modder of vuil er af te halen.

    Like

Geef een reactie

