★ Favorieten Januari 2015 ruiter ★

Na het artikel van gisteren hebben we vandaag de favorieten van de maand januari voor de ruiter! In deze categorie zal het natuurlijk voornamelijk gaan over alle ruiter producten maar het is mogelijk dat jullie hier 1 of 2 niet paard of ruiter gerelateerde producten zullen vinden. Lees snel verder!

Mijn schatjes moesten boven aan de lijst te staan, mijn HV Polo UGG’s! Ik heb er al een review over geschreven en het lijkt me over duidelijk dat als je kon trouwens met schoenen ik nu gelijk op de knieën zou gaan voor ze. Ze zitten gewoon ontiegelijk zacht en blijven mooi hoe vaak ik ze ook (naar de paarden) draag.

Ook mijn warmte zalf heeft mijn tenen al een aantal keer van bevriezen voorkomen en daarom moest ik deze hoog nodig in de favorieten. Ik merk wel dat wanneer je hem vaker gebruikt je voeten steeds sneller warm worden en ook steeds langzamer koud, de werking blijft dus langer. Nog iets anders wat ik heb gemerkt is dat de crème niet echt heel lekker ruikt, grappig dat ik dit in de eerste weken niet heb gemerkt (ik was toen ook wel heel erg verkouden) maar de geur lijkt ook steeds sterker te worden.  Ik was in het begin bang dat het van mijn voeten kwam maar de geur kwam dus echt uit het tube.

Ook de meest goedkope paardrijbroek die ik ooit heb gezien op het internet (van de Decathlon!) móést ik gewoon uittesten. Afgelopen vrijdag was hij binnen en gelijk de dag daarop uitgeprobeerd en ik kan je zeggen dat het me heel erg meeviel. De stof is vrij dik en stevig en de broek zit heel comfortabel en heeft een fijn elastiek zodat het perfect past. En zo’n goeie broek voor maar €12,- ? Das niks! Binnenkort zal er dan ook een review online komen over de broek dus houd de site in de gaten!

Je ziet het goed, maak hier kennis met mijn Abercrombie & Fitch truien en vesten collectie. Met inmiddels nog een roze trui en een paars vest erbij wel genoeg voor voorlopig. Al sinds dat ik me kan herinneren draag ik AF en ik moet zeggen dat het dan ook ge-wel-dig spul is! Ik heb er zelfs al eentje aan Denise gegeven! De truien zijn heel lekker warm, maar als ik ga rijden en ik het van mezelf warm krijg ventileert de trui ook… Kan dat? :’)

Het vervelende aan A&F is dat het vrij exclusief is en niet in Nederland te koop is. Mocht je in Parijs wonen heb je meer geluk. De goedkopere variant van A&F, Hollister, is overigens wel te koop in Nederland (via de site of een winkel in Maastricht) dus sla je kans want met deze truien doe je echt een eeuwigheid!

En ook sinds ongeveer een weekje ben ik heel blij met mijn Albedo Reflective Spray Invisible. Als ik wat later s’avonds buiten wil wandelen met Vivaldi gebruik ik deze spray. Je sprayt iets op de vacht van je paard (niet chemisch) en op het moment dat er licht naar straalt werkt het net als een reflector en kunnen mensen op de weg je beter zien.  De spray werkt goed en is (als er geen licht op schijnt) volkomen onzichtbaar. De enige nadelen zijn dat hij niet zo heel zuinig in gebruik is omdat er nogal veel tegelijk uit de bus komt, de bus veel lawaai maakt en schrikkerige paarden bang zou kunnen maken en dat hij een beetje afgeeft. Opzicht niet zo heel erg maar je kunt hem moeilijk ergens uitwassen, van de vacht van je paard afborstelen gaat overigens prima!

Ik hoop dat jullie wat aan het artikel hadden!

Liefs, Izabelle & Denise

Geef een reactie

