★ De droom toekomst van een ruiter! ★

Iedereen droomt wel eens over ‘later’ ik zelf ben pas 15 jaar en woon natuurlijk nog bij mijn ouders, dus bedenk me regelmatig hoe mijn huis en  de (natuurlijk!) paardenstallen eruit zouden zien. Daarnaast laat ik jullie ook nog zien hoe ik de rest van mijn toekomst er op zijn mooist uit komt te zien! Ideeën heb ik al, nu alleen nog iemand die me wil sponsoren! :’)

Ik heb dit huis dus geclaimd.. Ik zou later een prachtig huis willen hebben met klim op tot aan de top! Een kasteel boerderij zoals je ze veel vind in Frankrijk zou bij mij ook goed in de smaak vallen. Het liefst zou ik ook nog een rieten dak hebben maar ik denk niet dat het helemaal zou matchen met zo’n landhuis. Mijn huis zou ook nog een lange oprijlaan hebben met van die mooie hekken, en aan beide zijde paddocks waar mijn paarden dan in staan. En overal in de weides staan Cherry Blossom, en appelbomen.

Ik heb een enorm terrein met een mini bos, eigen cross park, een meertje/waterbak, grote open velden voor een sprintje, enorme weides, een binnen en buiten rijbak en stallen natuurlijk!

Nog wat kroonluchter aan het plafon en klaar is kees! De stallen zullen heel ruim en licht zijn en elk paard kan naar buiten kijken door middel van het raampje aan de achter kant van zijn stal. Ook zou het tralies tussen 2 stallen weg zijn, niet de hele muur alleen het tralies tussen 2 stallen, zodat ze een beetje bij elkaar kunnen komen, alleen maar hopen dat je dan geen bonje met de buren krijgt…

Dit hoort overigens ook zeker weten in mijn stallen later, ik ben al jong begonnen aan mijn setjes verslaving en ondanks dat het wat rustiger is geworden de laatste maanden begint het echt weer te kriebelen als al die nieuwe collecties uit beginnen te komen. Een aantal van dit soort kasten in mijn zadelkamer en ik ben tevreden.

Dat brengt me bij de zadelkamer, ondanks dat ik mijn zadelkamer liever opruim dan mijn slaapkamer wil ik toch dat alles netjes geordend is, dus kastjes waar alle dekjes in kunnen, rekken voor de dekens, vakjes voor bandages en genoeg haakjes en houders voor zadels en hoofdstelen.

Ik kan trouwens ook uren blijven staan kwijlen op het moment dat een wei een mooie omheining heeft. Ik denk dat de liefde tussen mij en mooie houten hekken is ontstaan omdat Vivaldi echt de lelijkste omheining ooit heeft, van dat rare groene gaas, nee als het aan mij lag zag ik overal houten hekken of heggen.

Dít bedoel ik met veel terrein! Het lijkt me heerlijk dat als je over de weides waar je paarden in staan heen kijkt en jezelf kunt bedenken dat het allemaal van jou is, in de ene weide staat hoog gras, de ander is een kale paddock, en dan heb je ook nog een weide met graan, hoog gras en honderden bloemen!

Qua buitenbak ben ik er nog niet helemaal over uit, word het een buitenbak dicht bij stal, een extra grote buitenbak voor parcours of een buitenbak dicht bij mijn mini bos of zelfs erin voor de schaduw? Of gewoon alle 3! tijdens het dromen ben ik net zo rijk als Bill Gates dus dan moet dit wel te doen zijn.

Ook de binnenbak is nog een issue, Ik zou het heel cool vinden om een open binnenbak de hebben, dus wel met een dak en een bak rand, maar geen bak rand die tot het dak loopt, lijkt mij ideaal voor het paard maar van de andere kant op het moment dat het naar binnen regent, waait of zelfs sneeuwt kun je net zo goed buiten rijden.

Hebben jullie ooit de Hollandse Manege in Amsterdam gezien? Daar droom ik ook even bij weg en het laat me ook weer twijfelen of ik niet liever een hele  luxe binnenbak wil hebben…

Extra dingen die ik graag op mijn terrein zou willen hebben, zoals ik al zij een hele groter wei met laag gras, of gewoon een lang pad waar ik mijn paard op volle snelheid over heen zou kunnen rennen, want zoals je al kunt zien op de rechter foto… Daar word ik blij van :’)

Ook privé bosje en water plas staan hoog op de lijst, ik ben ontzettend dol op rijden in het bos en op een galopje op neckrope door het bos zou ik zo niet durven, maar hé, als je weet dat er toch niemand anders op het terrein is en het toch helemaal omheind is waarom ook niet? En die plas water om in te zwemmen met mijn paard zou ik niet hoeven uit te leggen, wie wilt dat nou niet?

Zowel Denise als ik springen een gat in de lucht als we weer horen dat we op het cross terrein mogen trainen. Dus dat betekent dat ik die later ook zeker eentje wil hebben, hierboven zie je een foto van het crossterrein waar wij altijd rijden. zucht..

Het interieur van mijn huis ga ik maar niet over beginnen want dat krijgen we écht een 8903278164 woorden lang artikel. Ik wil alles gewoon licht en ruim houden met een klein paarden tintje.

Ik trouw later met Dylan O’brien, en vorm daarmee een soort ANWB Echtpaar :’)

En wat moet ik toch doen met al die stallen, setjes, en bakken als ik geen paarden heb dus met mijn magic-Bill-Gates portemonnee koop ik deze knapperds:

Een jonge Spaanse knapperd!

Ook een Henson kan niet missen bij mij.

Lebberdelebber!

Ik heb gewoon een zwak voor deze kleur.

Ook deze speciale koe krijgt een huisje bij mij later

Ik wil gewoon graag een eenhoorn…

DSCN7509

Tja, deze kneus moet gewoon in het rijtje :’)

En een champagne paard, een zilver champagne een pegasus nog een paar kleinere vfidht uivnrht urewih…. Ik zou alle paarden van de wereld wel willen hebben…

Nou wil ik later Osteopaat worden, en ben ik bang dat ik daarmee hier nog niet eens in de buurt zou kunnen komen. Maar dromen mag altijd!

Liefs, Izabelle & Denise

5 gedachtes over “★ De droom toekomst van een ruiter! ★

  1. Dit zou ik later ook allemaal willen! Vooral een privé bos met meertje, en crossterein. Zo’n lange oprijlaan, zandpad om te ren-galopperen, super veel setjes ♥ Oow, als dat toch eens zou kunnen…

    Like

  2. Haha dromen kan zeker! Mooie ideeën heb je, zo’n lange oprijlaan met aan weerskanten weides zou ik ook graag willen ja, maar ben bang dat het bij mij ook bij dromen zal blijven..

    Like

Geef een reactie

