★ Overzicht: Zomer Collecties 2015 ★

Het zat er al een tijdje aan te komen, en ik kon het inmiddels al ruiken. De zomercollecties van 2015 natuurlijk! Niet iedereen is net zo geïnteresseerd in alle nieuwe spullen die vele merken uitbrengen de komenden maanden maar ik zit al op het puntje van mijn stoel alle Facebook pagina’s in de gaten te  houden voor de eerste foto’s! Ik ga jullie komende 2 tot 3 weken een aantal collectie uitgebreid laten zien, incl. prijzen verkoop plaatsen en overige belangrijke informatie. Kijk verder voor het overzicht van de merken!

Zoals je al kon zien aan de header afbeelding; Eskadron!  Mooi voor het oog maar o zo slecht voor de portemonnee… Eskadron komt zoals gewoonlijk met een Classic collectie, New Generation en een Platinum Collectie.

De Classic collectie komt met de gewoonlijke producten in de kleuren White, Dark Navy, Pink, Smaragd Green en Orange. De New Generation Collectie heeft de kleuren Lemon, Cyaan, Caviar en Olive. De Platinum collectie is nog niet bekend maar zal wel de gewoonlijke kleuren hebben.

Ook Harry’s Horse pakt uit met veel leuke producten. De kleuren zijn leuk en zomers niks heel erg vernieuwend maar wel leuk. Ik vind vooral de printjes heel leuk dit jaar bij HH, nou is leger print niet helemaal mijn ding maar ik heb wel echt een zwak voor sterretjes… O gunst…

Jaaa, pastel kleurtjes! Ik was vroeger niet zo’n HV Polo meisje, omdat ik hun collecties wel oké vond maar niet voor die prijs. Inmiddels ben ik geswitcht, HV Polo denkt vaak out of the box en soms pakt dat niet helemaal leuk uit maar de laatste jaren worden hun collecties steeds spannender. Wat ook leuk is aan HV Polo is dat hun producten heel casual zijn en ook prima te dragen zijn in het dagelijks leven. Kijk hierboven maar naar de polo’s, tassen T-shirts en het horloge of denk bijvoorbeeld aan mijn HV Polo UGG’s.

Anky gaat ook al voor de felle kleurtjes, in tegendeel tot de zomer collecties van vorig jaar waarbij bijna geen enkel merk felle kleuren had in zijn collectie.

Leuk om te zien is dat Anky het logo op zijn Pads weer in glitter letters heeft gedaan zoals bij de vorige collectie, like! Daarom heen vind ik wat ik tot nu toe heb gezien van deze collectie alles een beetje saai. Anky’s Pads en Bandages zijn altijd basic geweest en dat vond ik altijd leuk maar als ik kijk naar de kleren tja… Veel daarvan zou ik net zo goed bij de H&M kunnen kopen.

PK was net als de vorige jaren weer als een van de eerste met het showen van de nieuwe collectie, zo was het nog hartje winter met sneeuw in de tuin toen ik de eerste foto’s van de bloemetjes broek hierboven al voorbij zag komen… Eentje die ik toch wel heel graag zou willen hebben. Wederom vind ik ook bij PK de kleuren oké, (sommige) printjes zijn ook leuk maar niet veel bijzonders. Op de bloemen Broek en jas zou ik niet veel ervan in mijn winkelmandje stoppen… Misschien veranderd mijn mening nog?

Wat een donkere kleuren, meer iets voor in de winter zou ik zeggen. Dat rooie is leuk en dat donker blauwe chic, maar voor een zomer collectie? Niet helemaal mijn ding. Ook Schockmöhle komt niet met veel vernieuwends, jammer.

Al met al vind ik met wat ik tot nu toe heb gezien van alle collecties niet heel veel boeiends, alles valt een beetje tegen. Vorig jaar waren alle kleuren te saai en te grauwig en dit jaar is het allemaal een beetje te Basic. HV Polo en Harry’s Horse trekken voor mij de meeste aandacht. De andere merken laten ook leuke dingen zien, zeker maar niet iets waar mijn hartje echt sneller van gaat kloppen. Ik zal binnen kort meer merken met jullie doornemen!

Geef een reactie

