★De liebster award!★

Eventjes een artikel tussendoor! Door Sam zijn Izabelle & ik genomineerd
voor de Liebster award, Dit houdt in dat Izabelle & ik de vragen van Sam moeten beantwoorden en zelf nieuwe vragen moeten bedenken voor de volgende bloggers die wij/ik ga nomiren! Die bloggers nomineren dan ook weer een paar andere bloggers en ga zo maar door 😀

Vandaag beantwoord ik alvast de vragen en die van Izabelle zullen vast en zeker deze week een keertje tussendoor komen 🙂



Laten we dan maar meteen beginnen met de vragen.

1. Hoe ziet jou ochtend routine eruit?
Meestal gaat mijn wekker om half 7. Dit ligt er maar net aan hoe laat ik op school moet zijn. Als mijn wekker is gegaan blijf ik soms nog een kwartiertje liggen om echt wakker te worden… (ik kom niet zo heel makkelijk uit mijn warme bedje XD)
Daarna kleed ik mij om, doe ik mijn make-up en ga ik beneden eten. Na het eten poets ik altijd mijn tanden, pak ik mijn schooltas en fiets en fiets ik rond kwart voor 8/8u naar school.

2. Wat is jou favoriete merk en waarom?
Ik ben zelf niet echt van de merken, mij maakt het nooit zo veel uit of iets een merk heeft. Maar als ik van de paardenmerken iets moest kiezen zal dit denk ik wel Harry’s horse zijn, zij hebben altijd wel leuke spullen ertussen zitten die ik ook leuk vind. Alhoewel ik dat ook wel bij andere merken heb 😛 De wat fellere kleurtjes vind ik altijd wel heel erg leuk! En Harry’s horse heeft er altijd wel wat fellere dingen bij zitten.

3. Hoe gaat het op dit moment met je?
Op dit moment gaat het heel goed! Vandaag 1e geworden met de onderlinge wedstrijd op de manege! 😀 Al moet ik morgen weer naar school waar ik wat minder zin in heb :/ Maar ach.. 3 daagjes school en dan alweer een leuke stage! Dus heb niks te klagen 🙂

4. Aan welk programma zou je mee willen doen?
Poeehh, Ik hou wel van die programma’s die op vrijdag en zaterdagavond komen. Aan een zang/dansprogramma zou ik zeker niet aan mee willen doen want daar ben ik gewoon super slecht in :’). Maar ik hou van holland en dat soort programma’s zouden mij wel erg leuk en gezellig lijken!

5. In welke serie zou jij graag een rol willen hebben?
Aangezien in niet heel veel tv kijk omdat ik ’s avonds werk en niet heel vaak ’s avonds thuis ben ken ik niet heel erg veel series. Wel heb ik altijd Goede tijden Slechte tijden gekeken. (Nu kijk ik het nog, maar af en toe maar half omdat ik heel veel mis :’) ) Dus het zou me wel leuk lijken om daar eens in mee te mogen spelen!

6. Wat staat er bovenaan je wishlist en waarom?
Het lijkt me heel gaaf om eens een vrijheidsdressuurshow/demonstratie te mogen geven op een heel groot evenement! Ook wil ik al een hele tijd een eigen pony maar ik ben bang dat dat nog heel erg lang gaat duren ! 😦

7. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Mijn favoriete seizoen is de lente, waarom? Omdat ik dan jarig ben en het vaak lekker weer is. Het is nooit te koud maar ook niet te warm. Ideaal weer dus om te gaan paardrijden of iets anders te doen! Ook heb ik het geluk dat het op mijn verjaardag meestal wel lekker weer is 😛

8. Hoe ziet jou werkplek eruit?
Uhh, een echte werkplek heb ik niet. Op mijn kamer staat wel een bureau of noujaa een bureau? Het is eigenlijk gewoon een tafel. Maar goed genoeg voor een bureau! Daar werk ik graag aan het blog of maak ik huiswerk. Alleen als het koud is ga ik lekker in mijn bedje zitten met de lakens over mij heen en laptop op schoot.

9. Welk boek zou iedereen volgens jou moeten lezen en waarom?
De boeken van Carry Slee vind ik wel altijd mooie boeken om te lezen. Er zit meestal wel een verhaal achter wat je best wel aangrijpt. Al ben ik helemaal geen boekenwurm zou ik deze boeken toch adviseren!

10. Wat wilde je vroeger worden?
Vroeger wou ik altijd heeeeeeel graag kapster worden. Ik deed vaak de haren van mijn zus en dit heb ik ook lang volgehouden met zeggen. het leek me gewoon heel erg handig om bij iemand de haren te kunnen knippen in de familie. Maar ondertussen ben ik daar weer van af en doe ik de opleiding Helpende zorg & Welzijn. Al is dit niet helemaal de opleiding die ik graag zou willen. Nog anderhalf jaar volhouden en dan ben ik klaar! 😀

11. Wie of wat heeft jou geïnspireerd om te gaan bloggen?
Eigenlijk heeft Izabelle mij hierin geïnspireerd. Ze kwam met het voorstel om een paardenblog te gaan beginnen. In het begin stond ik hier niet helemaal achter. Ik wist niet wat het inhield en wist ook niet wat ik ermee aan moest. Maar nadat Izabelle het allemaal had uitgelegd stond ik er helemaal achter! Beter gezegd, ik vond het helemaal te gek!

12. Wat doe je naast bloggen?
Naast bloggen ga ik naar school, maar ik huiswerk, ben ik bij de paarden, ben ik bij vriendinnen en slaap ik :’). Gelukkig heb ik nooit heel erg veel huiswerk dus dat is altijd zo af. Daarna ga ik altijd naar de paarden of kijk ik zo nog even op facebook etc.

Dit was dan mijn Liebster award! Eens even 11 leuke vragen beantwoorden voor de volgende die ik ga nomineren:

1. Wat is je lievelingseten?
2. Hoe ben je op het idee gekomen om te gaan bloggen?
3. Waar gaat je blog over?
4. Wat deed je vaak voordat je ging bloggen?
5. Hoelang doe je meestal over een artikel op je blog?
6.  Wat voor soort kleding heb je het meest aan?
7. Hou je meer van de koude periodes of de warme periodes?
8. Als je paardrijd, wat spreek je dan meer aan? Wedstrijden rijden of gewoon recreatief buiten rijden?
9. Ik welk land zou je graag willen wonen?
10. Als iemand jou zoekt, waar ben je dan meestal te vinden?
11. Hoe laat gaat jou wekker ’s morgens altijd af?

Ik nomineer!:

– Tamara
Chanelle
 Conchita & Willemijn

veel succes met jullie Liebster Award! 😀

Liefs, Denise

Geplaatst in TAG

2 gedachtes over “★De liebster award!★

Geef een reactie

