★ De liebster award! ★

Jullie zagen gisteren het eerste gedeelte al online komen, en vandaag komt het 2e gedeelte van onze Liebster Award Nominatie online, waarin ik de vragen dus beantwoord.

De Liebster award houdt in dat we vragen moeten beantwoorden die we van Sam hebben gekregen en zelf nieuwe vragen moeten bedenken voor de volgende bloggers die wij/ik ga nomineren! Die bloggers nomineren dan ook weer een paar andere bloggers en ga zo maar door. Kijk verder voor mijn antwoorden!


1. Hoe ziet jou ochtend routine eruit?

Het is maar goed dat we daar geen video van hoeven te maken… Ik sta op om 7 uur, nouja dat hoort meestal blijf ik nog hard op snurken tot kwart voor 8. Vervolgens rees ik de trap af om het eerste beste eetbare ding in mijn mond te proppen, een poging tot aan kleden te doen en vervolgens met windkracht 20 op mijn pantoffeltjes naar school race…

2. Wat is jou favoriete merk en waarom?

Hangt een beetje af van wat, qua paarden zou ik zeggen Eskadron maar omdat dat ook zo geweldig is voor mijn portemonnee ben ik dol op Harry’s Horse. Qua beauty producten ben ik weg van Yves Rocher & M.A.C. en met kleding maak je mij blij met Hollister, Abercrombie & Fitch en Vanilla. Qua schoenen ben ik net als vele andere dol op Nike’s, UGG’s & Converse en mijn favorieten tas komt van Mulberry. Sieren heb ik er veel van Swarofski en overige merken waar ik echt iets mee heb zijn Dior, Michael Kors, Le Pettite Marsailles en Apple… Een echt merken kind zou je kunnen zeggen!

3. Hoe gaat het op dit moment met je?

Ik heb zo mijn ups en downs, en op dit moment meer in een down maar ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen om mezelf vrolijk te maken en weer een beetje op de rails te komen maar had gaat een beetje schroef…

4. Aan welk programma zou je mee willen doen?

Daar is geen twijfelen over, Wie Is De Mol? natuurlijk! Sinds 2011 waarin ik Art heel erg verdacht en het uiteindelijk Patrick bleek te zijn ben ik elk jaar ontzettend actief mee opzoek naar de mol. Ik zit er eigenlijk elk jaar langs maar dit jaar geloof ik het eindelijk goed te hebben, de mol is Chris… Het kan niet anders!

WIDM is mijn enige motivatie om bekend te worden… Ik zou begod niet weten met wat ik bekend zou moeten worden maar als het ooit zou gebeuren zien ik WIDM toch wel als het uiterste doel!

5. In welke serie zou jij graag een rol willen hebben?

Pretty Little Liars zou ik wel heel gaaf vinden, lekker veel suspect en daarbij is de kans dat je uit die serie gaat heel klein want iedereen schijnt fake dood te gaan in Rosewood? En anders lijkt Teen Wolf me ook nog leuk, maar dat is dan meer voor Dylan O’biren gheghe…

6. Wat staat er bovenaan je wishlist en waarom?

Op We Heart It houd ik een Wish List collectie bij (volg me ik ben VD_Izabelle) en daarin zitten ontzettend veel leuke dingen maar niks waarvan ik echt denk dat ik het nú wil hebben. Op het moment zou ik het heel fijn vinden om weer helemaal gezond te zijn en uit die sleur te komen waar ik in zit. Maar dat is niet echt iets dat op je wishlist kan staan… Uhhhmm… Mijn droom toekomst! 🙂

7. Wat is je favoriete seizoen en waarom?

Ik heb niet echt een favorieten seizoen… Als het Lente is verheug ik me op de zon en het zwemmen van de zomer, maar als ik eenmaal met 30 graden en een zweterig shirt mijn proefwerkweek probeer te redden wil ik weer herfst met mooi vallende blaadjes… Maar als de herfst eenmaal is aangekomen dan zijn de blaadjes al na 2 dagen van de bomen af gedonderd en is het in combinatie met alle regen gewoon een snotterige troep geworden op de stoep en heb ik liever winter met sneeuw en kerst liedjes, maar eenmaal de feestdagen afgelopen (zonder sneeuw overigens) denk ik ook weer was dit het dan, en mag ik daarna weer lekker genieten van het feit dat mijn ledematen afvriezen iedere keer als ik een poging tot naar school fietsen doen en dan donder ik ook nog een paar keer plat op mijn smoel omdat het zo glad is. En je raad het als nu zou ik al dolgraag willen dat het lente is met de bloemetjes en de veulentjes enz. maar ik weet zeker weten dat zodra het is aangebroken we weer met het heerlijke regenachtige weer van Nederland zijn opgescheept, de schaapjes en veulentjes niet te signaleren zijn de bloemen al lang zijn plat getrapt en ik weer dik in de stress zit door het feit dat ik 100 kilo ben aangekomen dankzij de paashaas terwijl ik wel Bikini Body Ready wil zijn voor de zomer… Dit was dus een beetje een korte omschrijving van mijn leven :’)

8. Hoe ziet jou werkplek eruit?

Ik heb een bureau in mijn kamer van de Ikea, met een stoel van de Ikea en de rest van ons huis komt volgens mij ook van de Ikea? En daar zit ik nu dit artikel te tikken terwijl ik eigenlijk huiswerk moet maken… Niet veel boeiends dus.

9. Welk boek zou iedereen volgens jou moeten lezen en waarom?

De Harry Potter serie, omdat ik nooit echt een boeken wurm was en je verplicht op de basisschool altijd een kwartiertje in een leesboek moest lezen, nou was ik dat van mij vergeten dus kreeg ik Harry Potter 1 van mijn lerares om in te lezen… Nou in 15 minuten was ik al omgetoverd de rest van de serie volgde al snel en voor ik het wist was ik een echte Potterhead en kon ik niet wachten om op mijn 11de verjaardag een brief te krijgen van Zwijnstein… Die nooit gearriveerd is overigens. Daarnaast ben ik nu bezig in het laatste deel van The Maze Runnder, ook goeie boeken zijn dat.

10. Wat wilde je vroeger worden?

In de vriendenboekjes staat Prinses, dus dat zal het wel zijn geweest.

11. Wie of wat heeft jou geïnspireerd om te gaan bloggen?

Le Me! Voor de mensen die het niet weten, ik had hiervoor al eerder een soort blog bij gehouden over Vivaldi &  wat ik met hem deed… Ik post al heel lang niks meer maar voor de mensen die benieuwd zijn om het te lezen: http://www.VivaldiOnline.jimdo.com

12. Wat doe je naast bloggen?

School, Fatty verzorgen, huiswerk maken faken en vooral heel veel op internet de meest neuteloze dingen doen, daar voor ben ik tenslotte ook een puber! 🙂

Geplaatst in TAG

Geef een reactie

