★ Lente Feelings! ★

Jaaa, het is Maart en dus bijna Lente (de 21e al weer, de verjaardag van m’n moeder :’) ) dus hier alvast een motivatie voor de komende lente, een lijstje met de dingen die ik leuk vind (om te doen) tijden de lente met mooie sfeer plaatjes, lees snel verder!

Doei wintervacht! Vivaldi is al begonnen met het verharen, en met zijn mammoet vacht is dat hels, 100e haren die ik uit mijn borstels kan halen als ze ook maar in aanraking komen met zijn vacht…. zucht, gelukkig komt er binnenkort een heel uitgebreid artikel over alle tips en tricks hoe je je paard het best kunt helpen bij het kwijt raken van zijn of haar wintervacht!

De fulltime wei dagen komen er weer aan. Vivaldi gaat wanneer het weer wat warmer word altijd dag en nacht de wei op, ideaal want dan hoef ik de stal niet meer uit te mesten. innocent

*cuteness gehalte van dit artikel stijgt met 189472073810758602% *              Gheghe wat een schatje, in de Lente worden de meeste eerste veulens van het jaar ook weer geboren, iets waar ik nogal dol op ben. Onderweg naar school kom ik altijd naast een weitje met 2 fok merries, als daar de eerste jonkies rondlopen vind ik dat het “veulen seizoen” echt is begonnen!

Toen ik vanmiddag naar Vivaldi fietste zag ik her en der al mooie bloemetjes uit de grond schieten, ook iets wat mij een heerlijk lente gevoel geeft, mooie paarse bloemen, daar weer wat hyacinten  en de knopjes komen ook weer aan de bomen te groeien voor verse blaadjes, maar een plant laat mij letterlijk op mijn stoel stuiteren: CHERRY BLOSSOM heart_eyes

Die mooie roze of witte bloemetjes zijn geweldig om een fotoshoot mee te houden met je paard, iets wat ik ab-so-luut wil doen dit jaar!

Zon, op een of andere manier heb ik zó veel meer zin om actief te trainen met Vivaldi op het moment dat het zonnetje lekker schijnt, heerlijk zo’n gloed op je gezicht. Zon geeft me ook zin om lekker naar buiten te rennen zonder jas, iets waar ik na 2 passen buiten al weer spijt van krijg omdat het eigenlijk toch best koud isjoy

Vogels gefluit, Denise en ik moesten er laatst nog om lachen, schijnt de zon hoor je de vogels fluiten heb je gelijk zin om met je summer feelings en zomerse kleren naar buiten te springen, en daar vriezen vervolgens al je ledematen af omdat het nog steeds winter is… Leuk die vogels maar héél misleidend.

Jeaahh, het is ook weer tijd voor zomerse activiteiten, dus ik ga binnenkort die springen balken maar weer van zolder halen, en dan drop ik Denise op Vivaldi en dan kan ik tenminste lachen! Verder gaan we deze zomer ook een kamp organiseren (binnen kort ook meer over) en gaan we picknicken (krijg ik door het schrijven van dit artikel helemaal zin in, dus Denise bij deze wij gaan Zaterdag picknicken! thumbsup

Dit waren mijn Lente Motivaties, hier verheug ik me het meest op!

Geef een reactie

