★ Zomer Collectie 2015: Eskadron ★

Jaaa, eindelijk het eerste artikel voor de zomer collecties van dit jaar! Eskadron is als eerste aan de beurt. Nog niet alles van de collectie is bekend maar ik wilde jullie alvast meenemen in wat er te verwachten valt dit jaar, persoonlijk is de collectie voor mij dit jaar best goed gelukt, niet mijn favoriet maar zeker een mooie collectie, kijk snel verder!

Eskadron Classic Collectie

Ten eerste de Eskadron Classic Collectie daarin zitten 3 kleuren dark navy-pink, smaragdgreen & orange-white. Ze brengen in elke basis kleur een  aantal verschillende kleuren dekens, bandages, pees en kogel beschermers, Halster (met en zonder bont), halstertouw, oortnetje, poetstas, transsport beschermers en nog wat honden accessoires uit. Opzicht is er niks mis met de collectie, mooie kleuren, heel chic, en de goeie kwaliteit die we van eskadron gewend zijn, echte luxe producten dus!

Iets wat ik heel erg mis (ook al in de afgelopen collectie) zijn de bekende Bicolor dekjes, ze komen al een aantal collecties niet meer, heeft Eskadron deze geschrapt? Ik zie er nog maar eentje in de kleur smaragdgreen-dark navy, en deze heeft ook nog een soort rare misvormde strepen? Jammer, maar ik treur er niet om want ik vind de  Big Square dekjes wel heel mooi gelukt! Deze zijn er in de kleuren pink, smaragdgreen navy-orange & white en ze zijn móói! Smaragdgreen en pink zijn bij mij en vele andere volgens mij favoriet, jammer alleen is dat 1 van de 3 strepen en een bies decoratie in dezelfde kleur als het dekje is en dus eigenlijk een beetje wegvallen.

Ook de Eskadron Stripe dekjes zijn niet aanwezig in de zomer collectie van dit jaar, ze waren niet bij iedereen geliefd maar ik vond ze geweldig! De Eskadron Cotton die ik dus eigenlijk een beetje saai vind zie ik wel elk jaar voorbij komen…

De overige accessoires vind ik dit jaar ook leuk, maar ben ik het nou of komen er echt maar pees en kogel beschermers in 1 kleur? (Dit schijnt dus normaal te zijn, was me nooit eerder opgevallen) Eigenlijk wat we elk jaar een beetje krijgen van Eskadron niks bijzonders, maar zeker ook niet verkeerd.

De NG en de Platinum collectie zijn nog niet bekend maar hier is wel een kijkje op die van vorig collectie;

Eskadron Next Generation

Oei, ik ben bang dat ik de Next Generation dit jaar skip, ik vind de motieven en printjes ge-wel-dig! Zeker de Vintage dekjes (rechts onder) en de soort britse vlag (links onder) maar ik vind de kleuren echt heel lelijk… Dat roze navy gaat nog wel, zit ook in de Classic collectie, en dat grijs is ook niet vreselijk, maar ik vind die soort mosterd-groen-kotst kleur echt niks. Ik heb her en der al gehoord dat mensen het of afgrijselijk vinden of juist helemaal geweldig, het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak. Wat ik wel heel leuk vind is dat de Bicolor dekjes wel in deze collectie (soort van dan) te vinden zijn.

En ook dit jaar zijn er voor de extreme Eskadron verslaafde bij (bijna) elk dekje wel een matchende deken te scoren! Als ik de dekens zo zie met name de uitrij deken Navy-Green links onder vind ik de kleur nu toch eigenlijk wel weer chic… ?

En ook de accessoires zijn leuk, niets bijzonders maar zeker niet verkeerd! Mijn geliefde studs halsters en oornetjes zijn weer van de partij, er zitten zelfs studs op de poetstas, misschien volgende keer ook op de bandages?

Eskadron Platinum Collectie

Over deze collectie is nog  maar weinig informatie en al helemaal weinig plaatjes, ik persoonlijk nooit echt iets gehad met de platinum collectie, te veel over de top en die hele glans laag over zo’n dekje vind ik ook helemaal niks, maar als ik deze collectie zie begin ik echt te kwijlen, ik vind het brons met goud práchtig, en het grote logo op het dekje is ook fantastisch, de paillette en glitters maken het af, ik zou dol graag meer willen laten zien, maar dat is er nog niet echt… Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden;

Ik vond de Platinum collecties nooit geslaagd maar vind deze boven verwachtig goed, ik ben heel benieuwd wanneer er nog meet afbeeldingen opduiken over deze mooi collectie. Ik vind de combinatie’s gebroken wit met goud en brons met goud echt heel mooi en als ik het kan betalen zit ik erover te twijfelen om toch maar zo’n mooie deken ofzo in m’n winkelmandje te doen!

Wanneer alle Eskadron producten precies te koop zullen zijn in de winkels weten we nog niet, een boel winkels verkopen al de classic collectie, en je kunt ook alvast voor reserveren. Ik verwacht dat alles te koop zal zijn tussen midden maart en april, en de prijzen zoals gewoonlijk toren hoog zullen zijn, maar je moet er wat voor over hebben!

Geef een reactie

