★ Mijn Wishlist! ★

Wish list 1

Anderhalf jaar geleden maakte ik dit plaatje, met als doel deze wishlist ooit helemaal bij elkaar te hebben. Grappig, inmiddels een heel tijdje geleden een aantal van deze dingen heb ik nu ook maar op een of andere manier wil ik veel dingen van het lijstje niet eens meer, mijn smaak is behoorlijk veranderd. Inmiddels heb ik deze (wazige spullen bij elkaar). De telefoon word binnenkort zelfs vervangen, hoe snel gaat dat wel niet! Het leek me leuk om vandaag eens een uitgebreid artikel te schrijven over mijn nieuwe wishlist, en natuurlijk bij te houden hoever het inmiddels is met die wishlist, dus soms tussendoor een klein artikel voor een update!

Boeeem, na bijna een uur alles te bewerken heb ik eindelijk mijn nieuwe wishlist samen gesteld. Hij is best veranderd er zijn ook flink wat niet paarden dingen bij te komen staan. Laten we beginnen;

1. Tekna Dressuur Zadel

Ik kan altijd uren blijven kijken naar een paard met een mooi setje aan, maar dat was bekend. Iets waar ik al helemaal dol op ben is bruin tuig, en helemaal op een vos, palomino, valk etc. Dit is dan ook mijn absolute droom zadel, het is een synthetisch dressuurzadel van Tekna en is dus in de kleur bruin verkrijgbaar! Ik heb het zadel al enkele keren in het echt gezien, en ik kan niet anders zeggen dan dat het écht prachtig is! Het zadel kost dan ook €650,-

2. Polaroid Camera

Wie kent ze nog niet? Deze schattige Polaroid camera heb ik voor het eerst gezien bij youtuber Bethany Mota. Ik herinner me dat vroeger toen ik klein was ik een soort gelijke camera had, want het speciale aan deze camera is dat wanneer je de foto maakt de foto direct uit de camera rolt! De camera kost ongeveer €95,-

3. Iphone 6

Ondanks dat ik mijn huidige telefoon (van mijn vorige wishlist, Motorola G) nog geen anderhalf jaar heb is het echt tijd voor vervanging. Voor de prijs die ik er destijds voor had betaald is hij het dubbel en dwars waard, wat is dit een geweldige telefoon. Mooi beeld, super snel en oneindig veel opties. Maar omdat ik er zeker in het begin nou niet echt bepaald zuinig op ben geweest (hij moet minstens 200 keer zijn gevallen waarvan 1 keer in de zee, een keer in bad en een keer op straat waarna een auto erover heen reed…) heeft hij toch wel de nodige beschadiging opgelopen, wonderbaarlijk genoeg is het scherm nog heel, maar de binnenkant is een beetje opgevreten door het zeewater. En zeg nou zelf als je van alle telefoons ter wereld kon kiezen wie neemt er dan geen Iphone 6? De Iphone 6 begint vanaf  €700,-

4. Eskadron Collectie

Wat het precies is weet ik niet, maar ik ben het laatste jaar echt verzot op Eskadron, ik kijk regelmatig terug op hun oude collecties en zou dolgraag een volledig setje hebben, maar ik kan absoluut niet kiezen tussen alle mooie spullen die ze hebben uitgebracht dus wil ik maar een 10 meter lange rij aan setjes van Eskadron, ik wil niet precies weten hoeveel geld daarin zit.joy

5. Rij Outfit

Ik ben dringend toe aan een nieuwe rij outfit en mijn oog viel laatst op dit geweldige setje van Harry’s Horse! De broeken van hh zijn over het algemeen bekend om van een prima kwaliteit te zijn, over sokken zal ik niet moeilijk doen, polo’s vind ik heel chic en sweaters zijn al helemaal mijn ding: CLAIM!                      Dit setjes is in de korting te koop voor €80,-

6. Bling Bling Halster

Ik ben dol op bling, en wil al heel lang een mooi leren halster voor Vivaldi en de combinatie vind je terug in dit Halster van Pagony. Het halster is er helaas (nog) niet in het bruin maar ook zo vind ik hem heel gaaf, als ik dit halster in het bruin kan krijgen met goud beslag ben ik verkocht! Het halster kost €40,-

 7. Bling Bling Hoofdstel

Voor mij, als setjes verslaafde zou het een regelrechte schande zijn om zonder matchend hoofdstel bij mijn zadel de deur uit te gaan dus daar moet wat aan gedaan worden en dit hoofdstel is perfect! Het is bruin, heeft wat lak, heeft wat bling heeft zelfs het gouden beslag dus ik heb alles wat ik hebben moet.                    Het hoofdstel kost €80,-

8. Bling Bling Frontriem

Jullie weten het inmiddels wel, alles moet matchen, dus als ik een mooie bling frontriem vind met iets van goud en bruin leer moet hij wel op mijn wishlist ondanks dat deze rakker van hh peperduur is kan ik niet anders dan hem adopteren! Deze frontriem kost €40,-

9. Frends Koptelefoon

Pfff, dit is geen koptelefoon meer maar een regelrechte kroon! Frends staat erom bekend de aller mooiste koptelefoons te maken, hun oordopjes zouden regelrecht uit het elvenrijk van lotr kunnen komen, en de kwaliteit is ook nog geweldig, nog leuker is dat je de caps aan de zijkant van je telefoon kunt verwisselen zodat de altijd bij je outfit matchen. Frends heeft ontiegelijk veel verschillende koptelefoons en ik heb dan ook geen idee welke ik zou willen, iets met wit en goud staat vast, maar welke? Geen idee! Frends zijn te koop vanaf €170,-

10. Nike Free Run 2

Met 2 paar Nike’s in mijn kast kan ik met zekerheid zeggen dat je het best op nike’s loopt. Ik heb veel op Adidas, Asics en andere schoenen merken gelopen maar op Nike’s kan ik het langst doorlopen en deze zijn ook nog gemaakt op het lange afstanden lopen, dus dat is ideaal. Het kleurtje was trouwens ook niet toevallig.innocent   Deze nike free run 2 in de kleur light thistle kosten ongeveer €85,- en ik heb nog niet echt een fatsoenlijke shop gevonden die ze verkoopt in Nederland, dus als je het weet geef een gil!

11. Mint groene touwhalster setje

Ik wil al heel lang een nieuw touwhalster setje voor Vivaldi, and this is the one! Dat mint groene past perfect bij het beige en het geheel is super chic, bij dit setje hoort een touwhalster, een neckrope, een leadrope, teugels en de benodigde clips en dingetjes. De hele set is te koop bij onder andere Horse Charms en kost €55,-

12. Canon 600D

Ik heb het er al een tijdje over met Denise, een nieuwe camera voor de website, dan kan zij die van mij nemen en kunnen we ook filmen met deze camera, de Canon 600D heeft namelijk een klein schermpje dat je kunt uitflappen om jezelf te zien tijdens het filmen, niet zo bijzonder zul je wel denken maar wel een stuk lastiger om dat te vinden bij een spiegelreflex camera.                                                    Je kunt hem met een simpel kitlensje krijgen vanaf €540,-

13. Bruine Veter Laarzen

Ik heb nog een paar zwarte leren laarzen staan, en toch pik ik steeds de oude van mijn zus, a. omdat die zwarte me niet meer passen, b. omdat ik laarzen met veter eigenlijk veel stoerder vind! Vroeger verkocht Divoza van huismerk práchtige bruine leren laarzen met veters voor een prikkie helaas zijn ze inmiddels uit het assortiment gehaald. Maar ik heb al nieuwe knallers op het oog, deze mooie laarzen van Horka voldoen ook mooi aan de eisen. Ze zijn te koop vanaf €155,-

14. I heart Vivaldi Trui

Dit wil ik al zó lang, geen idee waarom ik hem nog steeds niet heb maar als ik dit toch kreeg zou ik dolblij zijn. Inplaats van het wel bekende I love Parijs of zoiets      I Love Vivaldi, en dan ook nog in het paars, heerlijk! Je kunt je trui (of ander kleding stuk) helemaal zelf ontwerpen, deze kost €36,70.

15. BodyProtector

Hij staat meer op mijn wishlist op aanraden van mijn moeder, maar ik geef haar wel gelijk veiligheid boven allen dus zodat ik sraks ook levend het parcours doorkom wil ik deze hele mooie (bruine) body protector van BR maar al te graag hebben! Hij kost €115,-

16. MK Horloge

Waarom moet je me absoluut niet vragen, het is meer een soort hebbeding maar wat zou ik toch graag een Michael Korse Horloge willen, het liefst in het goud met diamantjes. Gewoon omdat het kan! Een MK Horloge kost meestal €250,-

17. Henson!

Calipso!

Misschien wisten jullie het nog niet, maar ik droom al heel lang om naast Vivaldi ook een rij paard te hebben, en in mijn geval zou dat absoluut een Henson worden. Ik was vroeger altijd verzot op een Henson genaamd Calipso, daar zijn alleen een heleboel nare dingen mee gebeurd en nu is hij niet echt meer “bruikbaar” om lekker mee te knuffelen en te wandelen. Hij kan nu lekker genieten van de grootte weides die ze in Noord Frankrijk hebben en hoeft niks anders te doen dan een jonge Hengst wezen en lekker te eten, daarom is mijn droom inmiddels om ooit een zoon van hem te hebben, deze zomer wordt zijn eerste veulen geboren dus we zullen zien wat het word. Hensons vallen meestal (3-8 jaar, ingereden) in een prijsklasse van €5000,- tot €9000,-

Dit was min wishlist, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en ik hou jullie op de hoogte!

Geef een reactie

