★Wishlist!★

Nu Izabelle haar wishlist heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet achterblijven! Want ook ik heb een wishlist 😀 En die gaan jullie in dit artikel zien! 🙂
Ik ben even de Divoza webshop binnengegaan en kon niet meer stoppen met shoppen! Ik zag alleen maar leuke dingen. En dan kunnen jullie ook vast wel raden waar zo ongeveer alles vandaan komt 😛



wishlist

Het zijn heel wat spullen, maar zoals ik al zei kon ik niet meer stoppen met shoppen! (Ik heb dan ook vaak dat ik liever voor Evy shop dan voor mezelf..)
Zoals jullie vast wel kunnen zien heb ik een compleet ruitersetje aan mijn wishlist toegevoegd. En dit in combinatie met een compleet rijsetje. Ik vind het altijd wel leuk als je eigen kleding bij die van je paard combineren. En ook hou ik van glanzende chique spulletjes, vandaar dat ik voor zwart gekozen heb met een klein beetje kleur.

Om te beginnen gaan we het hebben over de haflinger die ik zo graag wil.. of ja, eigenlijk wou. Zo’n bijna 2 jaar terug vond ik een pony en was ik op slag verliefd genaamd Liz! Het was toen nog een veulen bij een stal waar ik stage had gelopen. Jammer genoeg werd ze door omstandigheden verkocht, en wist ik niet meer waar ze was. Maar na een hele zoektocht heb ik haar eindelijk gevonden! En WAUW wat een pracht van een haflinger is ze geworden.
Liz was toen 450,-
lizz
Liz toen ze nog veulen was

En nu gegroeid tot een knappe merrie!

De Mondoni Glamour rijlaarzen vind ik ook echt een must! Ik wil altijd al rijlaarzen met veters, en het stuk met lak en diamantjes maakt het al helemaal af!
De rijlaarzen zijn 100% leder en hebben een rits achter bij de kuit. Ook zijn de rijlaarzen in verschillende kuit en hoogte maten te verkrijgen.
De Mondoni Glamour rijlaarzen zijn 149,95

-laklederen jachtkap
-met strass steentjes
-vetersluiting voor en ritssluiting achter
-leverbaar in diverse kuit en hoogtematen
-lederen voering
mondoni-glamour-rijlaars

En dan de Premiere Aspire cap, een mooie cap passend bij de rijlaarzen die ik graag wil hebben. Door de mooie boog van de diamantjes op de cap maakt hij zijn uiterlijk uniek! En ik hou er wel van om iets te hebben wat niet iedereen heeft 😛
De Premiere Aspire cap is een zeer mooie cap met een suede look en strass stenen. De cap is voorzien van een ventilatie rooster op de voorzijde. De kinband is op maat verstelbaar.
De Premiere Aspire cap is 69,95

premiere-aspire-cap
Een bodyprotector is ook niet echt een onnodig iets om mee te paardrijden, ik vind een bodyprotector nooit echt fijn rijden maar soms is het wel verstandiger om het te dragen. Aangezien we nu van de zomer weer wat meer gaan springen in de buitenbak. De USG Flexi Black bodyprotector heeft niet echt iets speciaals. Ik weet alleen wel dat hij goedgekeurd is en dan houd het ook op. Verstand van bodyprotectors heb ik dan ook niet echt..
De USG Flexi Black bodyprotector is een zeer comfortabele bodyprotector goedgekeurd volgens EN 13158-2000. Verstelbaar met klittenband aan de zijkant en op de schouders.
De bodyprotector kost 109,95
usg-flexi-black-bodyprotector

De Esperado Kroon Kniekous is meer als toevoeging van mijn setje, aangezien het ook kleine diamantjes heeft in de vorm van een kroontje, vond ik deze wel passen bij de rest!
De Esperado Kroon Kniekous is 8,50
esperado-kroon-kniekous

Vervolgens hebben we dan ook nog een paar handschoenen. Aangezien ik niet meer zonder handschoenen kan rijden zijn deze voor mij ook voor belang! 😀
De Mondoni Neopreen handschoenen zijn ideaal voor de winter, de handschoenen nemen direct je lichaamstemperatuur op.
Fijn met een klittenbandje vast te maken en zo aan te trekken.
De handschoenen bedragen 12,95
mondoni-neopreen-handschoen

Een zweep als extraatje kan ook altijd wel, ik hou zelf meestal een zweep er gewoon bij. Meestal zegt dit al genoeg voor het paard en lopen ze wel door. Verder gebruik ik mijn zwepen ook voor vrijheidsdressuur, en dan is een lange dressuurzweep wel handig! De Pagony Barcelona rijzweep heeft een mooie uitstraling en de kosten van de zweep vallen ook nog reuze mee!
het is een luxe zweep met kunststof handgreep. Het handvat is voorzien van metaal elementen.
De Pagony Barcelona rijzweep kost 9,50
pagony-barcelona-rijzweep

Dan de rijbroek, van de hele felle kleurtjes vind ik soms wel leuk. Maar niet bij deze outfit. Ook de rijbroek is weer chique zwart. Met de leuke details erop is het een hele leuke broek en niet zo saai zwart. De Easy Rider Milou full rijbroek, is een mooi afgewerkte dames rijbroek met kunstlederen zitvlak en elastische stof rondom de enkels. Op de voorzijde zit een klein zakje met pailletten, ook de zakken op de achterzijde zijn voorzien van een horizontale baan met pailletten en een aantal studs.
easy-rider-milou-full-rijbroek

Dressuur rijden zonder een dressuurzadel gaat hem ook niet echt worden. Daarom is een zadel ook van belang! Omdat ik veel dressuur rij en dit ook 1 van de leukere dingen vind heb ik voor een dressuurzadel gekozen. Op Divoza niet meteen het duurste zadel (al vind ik hem alsnog te duur). Het Tekna dresuur zadel ziet er mooi elegant uit. Een simpele maar toch unieke look. Daarbij lijkt hij me ook GODDELIJK zitten. Als je ziet hoe zacht hij er al uit zien. Leatherlook dressuurzadel met vlakke zit en flexibele boom van Quik-Form.
Het zadel kost 659,50
tekna-dressuur-zadel

En bij een goddelijk dressuurzadel hoort natuurlijk ook een goddelijk hoofdstel! Vooral de frontriem en de lak neusriem van de Rossner Versailles hoofdstel vind ik geweldig! Ik zag ook nog een andere staan met dezelfde frontriem maar geen lak neusriem en die vond ik al meteen een stuk minder leuk. De lak neusriem maakt het hoofdstel echt helemaal af. Ook vormt de frontriem helemaal mee met het hoofd waardoor de frontriem ervoor zorgt dat het hoofd van je paard een mooie afwerking krijgt.
Divoza Jubileum hoofdstel van Rossner met gecombineerde lakneusriem, luxe frontriem met strass en springteugel. Alle succesvolle onderdelen gecombineerd in één hoofdstel.
Het Rossner Versailles hoofdstel is afgeprijsd van 99,95 naar 69,95!
rossner-versailles-hoofdstel
De Kentaur Oxford Lamswol gevoerde peesbeschermers lijken me super zacht voor je paard. Het zijn gewone zwarte peesbeschermers maar door het bont aan de peesbeschermers heeft het toch dat ene extraatje. Al lijkt het me wel een beetje vervelend als je door het water gaat. Maar daar gaan we dan ook niet van uit, aangezien ik graag dressuur wil rijden! 😀
Kentaur Oxford peesbeschermers met lamswollen voering. De peesbeschermers zijn voorzien van een quickrelease sluiting.
Al zijn ze wel wat duur voor je portemonnee
De peesbeschermers bedragen namelijk 104,-
kentaur-oxford-lamswol-gevoerde-peesbeschermers
En als we dan peesbeschermers hebben met bont.. Moeten we natuurlijk ook een halster hebben met bont! Een lekker zacht bontje op de neus van je paard. Voor je paard heel fijn en het ziet er meteen heel erg leuk uit. Je kunt het halster aan twee kanten verstellen. De Elt Fluffy is een halster die onderlegd is met een nepbontje aan kopstuk, bakstukken en bovenkant neusriem. Zowel neusriem als kopstuk is verstelbaar.
De prijs van het halster is 19,95
elt-halster-fluffy
Dan nu nog de laatste 2 artikelen van mijn wishlist. Want onder een zadel hoort natuurlijk wel een dekje! Het Horka glossy zadeldek heeft een zwarte kleur met een roze randje eromheen. Toch weer net dat extraatje om hem mooi te maken. De makers zijn vrij neutraal gebleven met de kleur en hun logo staat mooi onderin een hoekje. Het zadeldek is geblokt. Je hebt ze ook nog is 3 andere verschillende kleuren.
Het Horka Glossy paardendek kost 39,95
horka-glossy-zadeldek

En dan als aller aller allerlaatste artikel! But, lest best! Voor als ik toch eens een keer ga springen zijn springschoenen ook een must! Ze passen leuk bij de peesbeschermers die ik wil. De BR ProMax Croco lak springschoenen zijn van krokodillenleer en hebben nog een extra glanslaag. Ze zijn met klittenband te bevestigen. De BR ProMax Croco Lak springschoenen zijn gemaakt van synthetisch lakleder met Croco print. De springschoen heeft een 5.5 mm dikke neopreen voering en een brede, dubbele klittenbandsluiting. Springschoenen voorkomen dat het paard zichzelf verwondt door op de verzenen of op de achterkant van de ballen van de hoef te trappen.
De springschoenen bedragen 21,95

  • De BR ProMax Croco Lak springschoenen zijn gemaakt van synthetisch lakleder met Croco print
  • De springschoen heeft een 5.5 mm dikke neopreen voering
  • Voorzien van een brede, dubbele klittenbandsluiting
  • Springschoenen voorkomen dat het paard zichzelf verwondt door op de verzenen of op de achterkant van de ballen van de hoef te trappen
  • Verkrijgbaar in bruin en zwart

    br-promax-croco-lak-springschoenen

    Naamloos

Geef een reactie

