★ When you’re feeling down! #1 ★

Ik had ooit een keer een grappig artikel geschreven met de meest charmante (kuchkuch…) foto’s van Vivaldi. Dit artikel werd heel goed ontvangen met veel views en leuke reacties via bokt. Nou heb ik de laatste tijd regelmatig een dipje en ga ik vaak opzoek naar leuke dingen om me op te vrolijken op 9gag, We heart It en Vine. En het leek me leuk om eens in de zoveel tijd dan een artikel te plaatsen met de leukste plaatjes en filmpjes die ik heb gezien. Maar dit blijft natuurlijk een paardenblog dus is het vandaag de paarden editie. Kijk snel verder om wat te lachen!

vertaling; Ooit zal ik een eenhoorn zijn!

vertaling; hoi meid! Nee, ik bedoel hooi-meid. Dat is je werk toch?

vertaling; Fuck this shit, ik ga mijn duiken oefenen voor zwemles.

De deur was op slot, dus.. uhh… ja… Mijn fout…

Heeft talent, maar heeft richting nodig..

Ik hoef alleen maar over het hek te springen en dan heb ik vrijheid en kan ik doen wat ik wil… Bijna…

Herinnering aan mezelf; plas niet op de open elektriciteit kabels…

Dit gedeelte van doornenroosje ken ik niet meer?

niet aanraken

Neem een paard zeiden ze… Je zult sneller zijn zeiden ze…

Heel even tussendoor, maakt het mij een slecht mens als ik dit allemaal hilarisch vind?

Gheghe, oké genoeg leedvermaak voor 1 avond :’) Ik zal de volgende keer ook mijn favorieten filmpjes (van You Tube) laten zien. Mazzel!

Geef een reactie

