Filmpje! : Denise & Evy (Elegansa)

Eergisteren heb ik een filmpje gemaakt van Evy en mij, het is mijn eerste filmpje dus nog wel wat kneuzig :’). Al vond ik het wel reden genoeg om ‘m met jullie te delen 😀 Veel kijkplezierrr! 🙂
!!blijkbaar ben ik ALWEER gehackt door ook waarschijnlijk dezelfde persoon als die de laatste keer alles heeft gehackt. Ik ken haar ook persoonlijk dus ga hier zeker iets mee doen en wellicht nog eens naar de politie omdat dit bezig blijft.. Vandaar ook dat dit filmpje verwijderd is op youtube, mijn excusus! Morgen doe ik nog een poging om het filmpje er terug op te zetten!!

https://www.facebook.com/pages/Elegansa/865289660181947?fref=ts

Dit is de link van onze facebookpagina. Als je een stukje omlaag scrolt zie je het filmpje staan 🙂

Geef een reactie

