★ 5 dingen die ruiter doen! ★ #1

Na mijn artikel van vorige week; 10 dingen die ruiter niet snappen, leek het me leuk om vandaag een artikel te doen over 5 dingen die alle ruiters doen. Want laten we eerlijk zijn, er zijn gewoon een paar dingen die we allemaal gemeen hebben. Als je een van deze dingen niet herkent, shame on you!

1. “Schone Broek”

Dit heeft denk ik geen uitleg nodig? Iedereen kent het wel een rondje op je paard zonder zadel en het is al raak, het lijkt of je in je broekt hebt geplast, maar dan met stof? En het ergste is als je paard ook nog aan het verharen is, heeft iemand Bokito losgelaten?

2. Tijd die je kwijt bent

Let’s be honest! Een paard kost onzettend veel tijd. In het dagelijks leven is het al moeilijk om alles goed te plannen in combinatie met een paard. Maar met vakantie is het al helemaal horror. Niet alleen kun je je paard niet alleen laten als jij een weekje weg bent, maar het betalen van die vakantie word ook moeilijk maar het is het natuurlijk wel allemaal waard!

3. Alles in je paardrijkleren

Je word toch altijd zo raar aangekeken als je met je paardijbroek, geruite sokken en vieze laarzen de appie inloopt! Zeker die sokken krijgen regelmatig rare blikken, terwijl ik ze eigenlijk best trendy vind? Nou was in 2012 een “equestrian pants” in en winter 2014/2015 jodhers in… Maar nog steeds val ik op als ik m’n pizza ga ophalen in m’n rijkleren… Ligt er misschien aan dat ze ook niet zo schoon zijn?

4. Val foto’s

Als je ontzettend baalt dat de val net niet op de foto staat, dan had je er tenminste toch nog iets aan overgehouden!

5. Strikjes in je haar!

Ik draag graag een strikje in m’n haar, maar iederen keer dat ik het bij een ander zie moet ik gelijk hier aan denken… Pff, ik ga niet achter haar in de rij voor de kassa staan hoor… Geen zin om een trap te krijgen!

Een gedachte over “★ 5 dingen die ruiter doen! ★ #1

Geef een reactie

