★ 10 Thing To Sheer You Up! #2 ★

Een van mijn grappigste (vind ik zelf) artikelen ooit was dit artikel met allemaal leuke en grappige plaatjes van paarden die je kon bekijken als je je een beetje down voelde. Inmiddels vind ik  toch wel dat we toe zijn aan een deel 2, maar dan de film editite! Ik weet nog dat ik vroeger regelmatig keek naar paarden blooper filmpjes, waarin ruiters vielen of paarden grappige dingen deden… Dat word nooit oud, dus vandaag mijn 10 favorieten blooper video’s op een rijtje!

Best one ever: :’)

Dat waren ze al weer, ik hoop dat je minstens een glimlach op je gezicht hebt. Geen zorgen geen van de paarden of ruiters hebben iets opgelopen!

Mochten jullie ook zo’n video van ons zien laat het weten want we hebben meer dan genoeg materiaal! 🙂

Geef een reactie

