Wintersfeerbeelden!

Jaja, de winter komt er weer aan! Ondanks dat ik niet zo heel erg veel zin heb in de winter zijn de beelden die je dan kunt maken wel ontzettend mooi! En om de winter alvast in te luiden heb ik voor jullie een paar mooie (en grappige) sfeerbeelden. Geniet er maar van 😀



Laten we beginnen bij dit plaatje.. En hierbij ook meteen mijn eigen plaatje. Evy’s eerste keer in de sneeuw! En geweldig dat ze het vond :’) Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Gek doen, uitglijden.. Ze wist echt niet wat ze met die sneeuw aan moest hoor 😛

En bij deze foto heb je al helemaal zin in de sneeuw! Op het uitglijden met je fiets, niet met de trailer kunnen rijden etc. na, krijg ik toch wel de kriebels om floor (moeder van Evy) eens voor de slee te zetten!

Tja…, wat moet ik hier dan nog op zeggen? SMELT!

Dit is toch een plaatje dat iedereen wil? Een wit paard, witte sneeuw, kale bomen.. Wat een mooi plaatje is dat toch. Net sneeuwwitje :’)

Laten we dan maar meteen een nieuw spelletje spelen! Zoek de pony! :’)

Uhmm.. En wat ga je dan doen als je pony de sneeuw wel leuk vind en onder het rijden erbij gaat liggen?? 😛
Picture by Nikki van Olst

En dan tot slot dit prachtig plaatje waar ik volgens mij niets bij hoef te zeggen……

me myself and i

Geef een reactie

