★ Update: Ridin’ Solo! ★

Misschien is het je opgevallen aan het nieuwe logo, lay out of header, maar de site gaat veranderen! De laatste maanden is er niet meer elke dag een artikel online gekomen zoals eerst, dit komt omdat het voor Denise en mij lastig was om met elkaar af te spreken omdat we het druk hadden met andere dingen. Vandaar hebben we ook afgesproken allebei apart verder te gaan. Wat mij dus weer de enigste blogster van EquinOnline maakt! Ik heb ontzettend veel plannen en ideeën voor de site maar die zien jullie vanzelf wel verschijnen. Nu ik weer alleen ben  is het vrij lastig om elke dag een artikel te plaatsen, dus ik zal zelf kijken wat me het best bevalt komende weken en zal dan een vast schema maken.

Ik hoop dat jullie net zo veel zin hebben om weer druk verder te gaan met bloggen als ik!

Geef een reactie

