★ Wat gaat er gebeuren met de site? ★

AAA Logo

Wie mijn artikel van zondag heeft gelezen, weet dat ik sinds kort weer alleen de site bijhoud, omdat dit gewoon handiger is voor artikelen enzovoort. Nu betekent dit natuurlijk dat er wat dingen gaan veranderen op de site. Ik had even wat tijd nodig om alles op een rijtje te zetten en te bekijken wat ik precies wilde maar nu alles duidelijk is kun je verder in het artikel lezen wat je dit jaar van EquinOnline kunt gaan verwachten.

Aantal artikelen?

Ik heb hier hard over moeten twijfelen maar heb uiteindelijk besloten om de dag een post te plaatsen om 8 uur s’morgens. Geen vaste dagen dus. De artikelen zullen minimaal 500 woorden lang zijn, met een keer per week op zaterdag of zondag een heel uitgebreid artikel met 1000 woorden.

Inhoud artikelen?

Misschien is het je ooit opgevallen, maar Denise en ik schreven beide graag over totaal verschillende onderwerpen. Ik consenteerde me meer op het creatieve gedeelte (denk aan categorieën zoals HorseSpiration of DIY) terwijl Denise graag inging over meer informatieve onderwerpen.

Natuurlijk wil ik wel variatie in de artikelen dus zullen jullie een beetje van alles zien. Maar omdat ik merk dat de creatievere artikelen vaak ook beter worden gelezen en bekeken wil ik me hier graag op consenteren.

Video?

Jup ook de video’s blijven komen. Ik wil graag een video per week online krijgen maar omdat er vaak een uur of 4 werk in zit is dit niet altijd mogelijk waardoor ik er geen belofte van durf te maken.

Extra informatie?

Ik ben van plan een aantal artikelen vast elke maand/week te doen.

De maand favorieten wil ik vast doen, zodat ik elke maand jullie mijn favorieten dingen kan laten zien wat ik er alleen aan wil toevoegen is not favorites waarin ik dingen laat zien die ik minder goed vind.

Verder wil ik graag wat interactiever worden. Dus jullie meer mee laten denken voor de site, wat lijkt jullie leuk en wat zien jullie graag? Mocht je ideeën hebben kun je ze al achter laten bij de reacties!

 

Geef een reactie

